укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018

Орієнтовні ігрові вправи для вивчення техніки ловіння

Баскетбол: Техніка ловіння м'яча

Баскетбол

Техніка ловіння м'яча

Орієнтовні ігрові вправи для вивчення техніки ловіння:

1 Учні на кожній стороні майданчика утворюють коло, вставши в потилицю один одному на відстані 4-5 м. У центрі одного кола стає вчитель, у центрі іншого - найбільше підготовлений учень. По команді учні починають рухатися кроком по колу. Ведучі по черзі передають м'яч кожному гравцю, а той, що піймає його, без затримки повертає м'яч назад у центр. Поступово крок прискорюється і гравці переходять на біг. Те ж саме проводиться при русі в іншу сторону. Дану вправу можна проводити у формі змагання. Гравці кожного з кіл передають м'яч на бігу (швидкість пересування обумовлюється заздалегідь) протягом 1-2 хв. Перемагає команда, що допустила менше помилок. Помилкою вважається падіння м'яча на майданчик.

2 Гравці стають в одну шеренгу на середині майданчика, ближче до бічної лінії, обличчям до щита (мал. 1). Гравець 4 займає місце на лінії штрафного кидка. Гравець 1 передає м'яч гравцю 4 і починає оббігати його навколо по дузі. Гравець 4, одержавши м'яч, знову передає його гравцю 1, який відразу повертає його назад. У такий спосіб прийом і передача м'яча між гравцями 1 і 4 ведеться доти, поки гравець 1 по дузі не оббіжить гравця 4. Виконавши вправу, гравець 1 передає м'яч гравцю 2, а сам займає місце гравця 4, який у свою чергу стає в кінець шеренги.



3 Гравці розміщені, як показано на мал. 2. Гравець 1 передає м'яч гравцю 5 і біжить по прямій. Гравець 5, отримавши м'яч, повертає його гравцю 1, який, одержавши м'яч у русі, робить два кроки і віддає м'яч гравцю 4. Через визначений час гравці 3, 4, 5 заміняються з іншими гравцями.



4 Учні розташовуються за схемою мал. 3. Гравець 1 віддає м'яч гравцю 3 і біжить по прямій. Гравець 3, одержавши м'яч, віддає його гравцю 1 і встає за гравцем 2. Гравець 1, одержавши м'яч у русі, робить два кроки і віддає м'яч гравцю 4, який знову повертає його гравцю 1, а сам переходить на місце гравця 3. Гравець 1 передає м'яч гравцю 5, той у свою чергу - гравцю 1, після чого переходить на місце гравця 4. Гравець 1, виконавши вправу, передає м'яч у кінець колони, а сам займає місце гравця 6.



5 Дві колони учнів розташовуються, як показано на мал. 4. Гравець 1 передає м'яч вибігаючому назустріч гравцю 4 протилежної колони, а сам біжить у напрямку передачі м'яча. Пробігаючи повз гравця 4, він бере у нього з рук м'яч і передає його наступному гравцю 5, який, одержавши м'яч, з розгинанням ніг, передає його вибігаючому назустріч гравцю 2. Гравець 4, передавши м'яч, стає в кінець протилежної колони за гравцем 3, а гравець 1 - за гравцем 6.



6 Учні шикуються в куті за лицевою лінією у дві колони, відстань між якими 2-4 м. Перші номери команд, пересуваючись вперед по колу, передають м'яч один одному. Закінчивши коло, вони передають м'яч черговій парі, що вступає в гру, а самі займають місця наприкінці колон. Вправу можна виконувати декількома м'ячами.

7 Учні стають по кутах майданчика, як показано на мал.5. М'яч у гравця 4. За сигналом гравець 1 починає біг з прискоренням, одержує м'яч від гравця 4 і передає його гравцю 16, який, у свою чергу, передає м'яч гравцю 13. Гравець 1 стає за гравцем 16. Вправу можна виконувати декількома м'ячами.