укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Квітень » 12 » § 2. Правила і етикет електронного листування
12:20
§ 2. Правила і етикет електронного листування

§ 2. Правила і етикет електронного листування

Спілкування, пошук і одержання різноманітних відомостей у становленні особистості людини посідає одне з найважливіших місць. Але завжди слід пам'ятати, що найважливішим для людини є її здоров'я: фізичне, психічне, соціальне.
Розпочинаючи використовувати Інтерпет, слід намагатися дотримуватись дуже простих правил.
1. Ніколи не засиджуватись в мережі довше, ніж це потрібно для того, щоб знайти певні відомості, написати листа, поспілкуватися з друзями. Загалом, час знаходження в мережі не має перевищувати 20 - 40 хвилин на день.
2. Ніколи, ні за яких обставин, не передавати в мережу персональні дані (свої, своїх батьків, будь-кого).
3. Не грати в комп'ютерні ігри в мережі, навіть якщо дуже хочеться - подумайте, що корисніше для здоров'я - просидіти годину в кріслі біля комп'ютера, чи погуляти на свіжому повітрі.
4. Ніяк не реагувати на повідомлення з мережі, якими хтось намагається вас образити - зробити вигляд, що ви повідомлень не бачите, не заходити більше на відповідний сайт, поставити користувача до "чорного списку" тощо.
5. Слідкувати за тим, щоб на комп'ютері було встановлене антивірусне програмне забезпечення.
6. Намагатися не використовувати неліцензійне програмне забезпечення - здебільшого з ним на комп'ютер потрапляють вірз'си.
Правила безпеки при роботі з електронною поштою
Як і користування іншими сервісами Інтернету, робота з електронною поштою вимагає дотримання певних правил безпеки.
Неухильне дотримання досить простих правил допоможе уникнути різних неприємностей: від зараження комп'ютера вірусом, встановлення небажаних програм до матеріальних збитків, морального дискомфорту тощо.
Спілкуйтесь електронною поштою так і з тими, як і з ким ви б спілкувалися в реальному житті.
Пишучи листа, не забувайте підписатися.
Використовуйте тільки нормативну лексику.
Не намагайтеся настирливо переконувати кореспондента в чомусь.
Завжди, хоча б коротко, але чемно і привітно, відповідайте на поздоровлення.
Навчившись користуватися Адресною книгою і маючи в ній кілька десятків адрес, не зловживайте груповими розсиланнями - по перше, ви не служба новин, а по друге, не всім вашим друзям приємно бачити свою адресу поряд з адресою когось, з ким не хочеться бачитися. Краще не полінуйтесь і розішліть кожного листа окремо.
Будьте уважні, відповідаючи на листи - якщо ви натиснете «Відповісти всім», ваш лист зможуть прочитати всі, хто отримував лист разом з вами (адреси чиїх скриньок були в адресному рядку під час відправлення листа).
Нажаль, досі трапляються люди, які намагаються з використанням електронної пошти отримати матеріальну вигоду нечесним шляхом. 
Тому:
- не передавайте через мережу приватну інформацію, яка може бути використана зловмисником проти вас і вашої сім'ї;
- ніколи і нікому не повідомляйте пароль до своєї поштової скриньки;
- ніколи і нікому не пересилайте відомості комерційного характеру (номер кредитної картки, код сейфу тощо);
- не відповідайте на листи з повідомленнями про те, що ви начебто виграли в лотерею, у вас помер далекий родич і залишив спадок
тощо.
Існують зловмисники, які намагаються увійти в довіру з метою заволодіти не тільки матеріальними речами, але й залучити людей до різного роду протиправної діяльності.
Тому:
* не передавайте через Інтернет свою домашню адресу і телефон, імена членів сім'ї, приватні сімейні новини;
* при роботі на чужому комп'ютері (навіть якщо це комп'ютер вашого друга) завжди ставте відповідний прапорець при вході в свою пошту, та виходьте з неї після завершення роботи;
* не відповідайте на листи від незнайомих людей, особливо у випадках, коли в них сповіщають про якість масові заходи.
За появи будь-якої загрози з боку мережі Інтернет не соромтеся звертатися до батьків, вчителів та інших дорослих, яким ви довіряєте.
Завдання 1
Створіть кілька текстових файлів. Запишіть їх розташування і назви (щоб не шукати довго в процесі прикріплення до листа).
Увійдіть у свою пошту, напишіть вчителеві листа такого змісту.
Доброго дня, Іване Петровичу!
Я вже створив власну поштову скриньку.
До листа прикріплено два файли з моїми відповідями.
З повагою Учень 7 Б класу Іващенко Микола
Зверніть увагу: деякі поштові сервіси мають опції зберігання відправленого листа, залиту відповіді про прочитання листа. Встановіть перемикачі в потрібне положення.
Прикріпіть до листа створений файл і надішліть.
Для допитливих
Що таке СПАМ ?
Спочатку слово «SPAM» з'явилося в 1936 р Воно розшифровувалося як SPiced hAM (гостра шинка) і було товарним знаком для м'ясних консервів компанії Hormel Foods - гострого ковбасного фаршу зі свинини.
Після Другої світової війни залишилися величезні запаси даних консервів, якими забезпечувалися американські солдати. Для того, щоб збути цю, вже не першої свіжості продукцію, компанія Hormel Foods провела першу у своєму роді рекламну кампанію.
Слово «SPAM» впадало в очі на кожному розі, з вітрин всіх дешевих магазинів, воно було написано на бортах автобусів і трамваїв. Це слово можна було прочитати на фасадах будинків і в газетах. Реклама консервів «SPAM» безперервно транслювалася по радіо.
А в 1986 році у конференціях Usenet з'явилося безліч однакових повідомлень від якогось Дейва Родеса, який рекламував нову фінансову піраміду. Заголовок був: «Зароби купу грошей», а в листах містилася інструкція, як це зробити. Автор із заповзятістю продовжував дублювати свої тексти, і вони настільки остогидли передплатникам, що їх почали порівнювати з рекламованими консервами. Так за словом «спам» закріпилося нове значення, яке пізніше перейшло в комп'ютерну термінологію для позначення настирливих рекламних розсипок.

Решебник ответы 7 класс по украинскому языку, математике
Новые учебники 7 класс 2015 алгебре, информатике