укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Квітень » 6 » § 9. Організація самонавчання і взаємонавчання
18:32
§ 9. Організація самонавчання і взаємонавчання

§ 9. Організація самонавчання і взаємонавчання

Поміркуймо разом
Чи можна здобути знання самостійно, без допомоги вчителя чи батьків?
На жаль, у твоєму житті бувають випадки, коли ти хворієш і пропускаєш багато уроків. Після одужання тобі потрібно наздогнати своїх однокласників у вивченні тих тем, які були пропущені. Найголовніше пам'ятай, що ти вивчиш пропущені теми, якщо в тебе буде бажання й віра у свої сили. Друга умова — це допомога твого вчителя, твоїх рідних і однокласників.
Рекомендації щодо організації самонавчання
1. Уважно прочитай пропущену тему в підручнику.
2. Склади план цієї теми та визнач її головну думку.
3. При виконанні завдання розподіли складні вправи на частини, етапи.
4. Посилайся на аналогічні завдання, які виконувалися раніше.
5. Згадай прийоми та способи виконання завдання.
6. Ознайомся із правилами в підручнику щодо виконання нових завдань.
7. Якщо у виконаних тобою завданнях учитель знайде помилки, не засмучуйся. Вчитель таким чином допо-
магає тобі визначитись і ще раз повторити пропущений матеріал.
8. Не соромся попросити допомоги у вчителя, батьків та своїх однокласників.
Назви ті джерела знань, які ти можеш використати.
Головними джерелами знань для тебе є підручник, розповідь учителя, розповіді батьків. Якщо тобі не вистачає інформації, то ти можеш звернутися до спеціальної літератури, довідників та мережі Інтернет.
Бувають випадки, коли в тебе прохають допомоги твої однокласники — ніколи їм не відмовляй, допомагай — це зміцнить вашу дружбу.
Запитання та завдання для самоконтролю й самоперевірки І.Як ти організуєш самонавчання, коли ти хворієш?
2. Що для тебе є головними джерелами знань?
3. Продовж речення: «Після вивчення цього розділу для мене найбільш важливим відкриттям було...»
1. Опрацюй із батьками основні правила гігієни оселі: склади рекомендації «Як підтримувати чисте
повітря у власній оселі або у своїй кімнаті», запиши їх до зошита. Визнач, що ти зможеш робити самостійно, щоб
допомагати своїм рідним.
2. За допомогою батьків визнач можливі для твого користування джерела знань.