11:26 Читання 1 клас. Урок 14. Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки | |
Читання 1 клас. Урок 14. Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звукиМета: перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, визначати наголос, будувати звукові моделі слів, складати речення з опорою на схеми, графічно зображати речення; розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння слухати казку, відтворювати її зміст з опорою на ілюстрацію; виховувати інтерес до читання. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ПЕРЕВІРКА ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ 1. Графічний диктант — Запишіть схеми речень. Дівчинка читає книжку. Хлопчик сидить. Літак летить у небі. 2. Поділіть слова на склади. Поставте наголос Слова: риба, груша, їжак, машина, гарбуз, лисиця. 3. Складіть звукові моделі слів: ріпка, літак, ворона, хата, дерево, олень 4. З'єднайте малюнок з відповідною моделлю III. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (С.21-22) — Розгляньте увалено малюнки і складіть розповідь за малюнками і запитаннями. — Дайте імена дітям. — Куди пішли діти? — Що вони несли в руках? — Що назбирали діти в лісі? — Чим ласували діти? Де в цей час вони поділи кошики з грибами? — Яка несподіванка чекала на них? — Де ж поділися гриби? Фізкультхв илинка Раз,два, три, чотири, п'ять — Треба вправи починать. Раз, два, три, чотири — Руки в боки, два підскоки. Раз, два, три — Нові вправи почали: Нахил вправо, нахил вліво. Вгору, вниз подивись, До роботи знов берись. IV. РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ-ГРА «ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ» 1. Виразне читання пісні вчителем — Яких гарбузових родичів ви запам'ятали? — Хто був гарбузовою господинею? — А хто сестрицею? — Ким доводяться гарбузові огірочки, буряки? — Доберіть загальну назву: морква, огірки, буряки, бараболя — це.. {овочі). — Як по-іншому називають бараболю? (Картопля) 2. Колективне розглядання книжки — Подивіться на обкладинку. На обкладинці написана назва книжки. — Що зобразив художник на обкладинці? Яким художник зобразив гарбу за, моркву, диню, бараболю? 3. Інсценізація української народної пісні-гри «Ходить гарбуз по городу» Учні одягають маски героїв та інсценізують казку. 4. Гра «Впізнай героя» • Стоять півні на грядках У червоних чобітках. (Буряки) • Хто, неначе апельсин, Вітаміни мас всі. Та не з дерева звисає, А у землю ніс ховає? (Морква) • Заховалась під листком Зелена мишка з хвостом. Лиш один зубочок взяв. Разом з хлібом пожував — Мов вогнем, язик припік. Називається... (часник). • На городі восени Всюди жовті кабани Прив'язані за хвости, Щоби не змогли втекти. (Гарбузи) — Яка з відгадок зайва? Чому? (Часник не є героєм української народної пісні.) V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що найбільше запам'яталося з сьогоднішнього уроку? — Що розповісте вдома батькам? | |