укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 25 » Читання 1 клас. Урок 17. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, їх моделювання
11:36
Читання 1 клас. Урок 17. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, їх моделювання

Читання 1 клас. Урок 17. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів, їх моделювання

Мета: закріплювати вміння учнів упізнавати та читати вивчені букви Ао, Уу, що позначають голосні звуки, визначати їх місце в мовленому слові, визначити наголос та ділити слово на склади; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух, виховувати любов до природи.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.     Аналітико-синтетичні звукові вправи
—  Який звук позначає буква Уу?
—  Який це звук?
Гра «Утворіть склад»
—  Я буду називати приголосний звук, а ви утворюйте з нього склад разом з голосним [у]: [т] — ту, [м] — му, [ц] — цу, [ж] — жу, [л] — лу.
Гра «Впіймай слово зі звуком [у]»
Учитель читає слова. Якщо учні чують слово зі звуком [у], вони плещуть у долоні.
Колобок, музикант, єнот, курка, кошеня, кавун, клубочок, жучок, булка.
2.     Розучування скоромовки
У сестрички Люби 
Випадають зуби. 
І говорить Люба: — 
Я тепер бежжуба.
Учні промовляють скоромовку за вчителем повільно, потім швидше і в кінці — дуже швидко.
—  Повторимо віршик про удава!
Віконце для допитливих
УДАВ
Степовий удав добре пристосувався до життя в піску. Зарившись у пісок, він довго лежить нерухомо. Над пісчаною поверхнею стирчать лише ніздрі й очі, які розташовані у нього на верхній частині голови. А коли з'являється здобич, цей на вигляд незграбний змій блискавично кидається на неї і миттю душить. Коли степовому удаву самому загрожує небезпека, він ніби пірнає в пісок і вільно рухається в його товщі.
Фізкультхвилинка
Раз, два, три, чотири. 
Три, чотири, раз, два. 
Хто крокує дружно в ряд? 
Гурт веселеньких малят. 
Ми глибоко всі вдихнули. 
На пальчиках підтягнулись. 
Дружно видихнули всі 
Й нахилились до землі. 
Ще так раз і два зробили 
І за парти знову сіли.
3.    Робота за Букварем (с. 25)
—  Сьогодні ми опинимось у густому лісі. Подивіться на малюнок. Хто пішов до лісу?
—  Дайте дітям імена.
—  Що робили там діти?
—  Яка пригода з ними трапилася?
—  Прочитайте, як хлопчик гукає своїх друзів; дівчинка? (Учні вправля-ються в інтонаційному читанні речення: *А-у-уу!» Вчитель стежить, щоб вони прочитали саме чотири букви, надруковані під малюнком. Треба завжди читати те, що написано. Учитель ознайомлює учнів зі знаком оклику. Звер тає увагу на інтонацію читання.)
—  Діти прямують до будинку. Давайте знайдемо дорогу, якою вони йтимуть. (Учні «ведуть» дітей біля дуба.) Назвіть звуки в слові дуб,
—  Чи повернемо до дупла сови? (Ні) Прочитайте, що кричить сова? (Учні читають хором, а потім індивідуально речення, яке промовляє сова.) Що за пташка зустрілася на нашому шляху?
—  Давайте розучимо віршик про одуда!
ОДУД Хто це тут, за осокою? Одуд з дудкою лункою! — Одуду, одуду. Сам я граю на дуду.
В. Гринько
—  Продовжуємо наш шлях. Проходимо повз жука. Назвіть голосний звук у слові жук.
—  Прямуємо до павука. Скільки складів у слові павук?
—  Назвіть послідовно всі звуки у цьому слові.
—  Ми дійшли до роздоріжжя. Куди нам слід повернути, щоб потрапити до будинку?
—  Де нас підстерігає небезпека?
—  Прочитайте речення, яке промовляє вовк.
—  Який знак стоїть у кінці цього речення?
—  Запишіть звукову схему слова олень.
—  Скільки складів у слові мурашки.
—  Який склад наголошений?
—  Назвіть перший склад у цьому слові.
—  У якому складі є звук [а]?
—  Ура! Ми подолали всі перешкоди і привели дітей до будиночка. Погляньте на наш казковий потяг, який тягне вагончики з буквами. Прочитаймо речення, яке надруковане над потягом.
III.   ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що вчилися робити на сьогоднішньому уроці?
—  Що найбільше сподобалося на уроці?
—  Які завдання викликали труднощі?