10:49 Читання 1 клас. Урок 1. Вступ. Ознайомлення з Букварем | |
Читання 1 клас. Урок 1. Вступ. Ознайомлення з БукваремМета: ознайомити учнів з Букварем; розширювати знання першокласників про свою Батьківщину, рідний край; розвивати зв'язне мовлення учнів, бажання вчитися; виховувати бережливе ставлення до підручників, любов до Батьківщини. ХІД уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Раз, два, три,чотири, п'ять — Прошу всіх рівненько встать. Пролунав уже дзвінок — Починається урок. II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Вступна бесіда — Сьогодні у вас справжнє свято. Ви стали школярами. — Чого ви хочете навчитися в школі? Вправа «Мікрофон» Відповідає той учень, до якого вчитель підходить з мікрофоном. — Хто допомагатиме вам у навчанні? — Так, дійсно, допомагатимуть вам ваші батьки, старші братики, сестрички... — Поведу вас шкільними стежинами я — ваша перша вчителька. 2. Ознайомлення з Букварем — Незамінними помічниками у навчанні стануть книги. — Чи є у вас удома книги? Які? Розкажіть. — У школі вам допомагатимуть особливі книги. Вони завжди будуть у вас під рукою, тому і називаються підручниками. Фізкультхв планка Гра «Комарики» Школярі виходять із-за парт, спочатку звуками імітують дзижчання комара, потім рухами — його політ навколо голови, рук, ніг. Ловлять його оплесками. Наприклад: «Комарик над головою». Діти плещуть у долоні над головою. «Комарик біля вуха» і т. ін. — Відгадайте загадку. Знає цю найпершу книжку Будь-який школяр. Бо до всіх книжок доріжку Прокладе... (Буквар). — Буквар — найперша і найголовніша книжка у житті кожної людини. Всі починали свій шлях до країни Знань з Букварем. — Розгляньте Буквар. — Що зображене на обкладинці? — Куди йдуть діти? — Що у них у руках? — Який настрій у школярів? — Хто проводжає їх до школи? — Перш ніж потрапити до нас, підручник пройшов складний шлях. Над його створенням працювало багато людей. Чути стукіт у двері. Заходить старший учень у костюмі Букваря, звертається до дітей. • Не беріть мене брудними руками. • Не малюйте на мені і нічого не пишіть. • Коли гортаєте мої сторінки, не слиньте пальців, не загинайте ріжків на моїх сторінках. • Виготовте для мене закладку і не вставляйте між сторінками ручку або олівець — від цього я псуюся. • Не кидайте мене будь-де, а кладіть завжди на певне місце. • Бережіть мене, бо я для вас — найкращий шкільний друг! — Які прохання Букварика ви запам'ятали? 3. Робота за Букварем (с. 3-5) 1) Бесіда про державні символи України (с. 3). — Що зображено па сторінці Букваря? — Прапор, Герб і Гімн України — це головні символи нашої держави. — Якого кольору наш прапор? — Що символізують ці кольори? (Синє небо і лани золотої пшениці.) — Гімн — головна пісня нашої Батьківщини. — Чи чули ви Гімн України? Де? Коли? Розкажіть. Учні слухають Гімн України. 2) Робота над віршем Г. Чубач «Батьківщина» (с. 5). — Розгляньте малюнок на с. 5. — Кого ви бачите на малюнку? — Як одягнуті діти? — Що вони тримають у руках? — Що ще зображено на малюнку? — Наша Батьківщина славна своїми солов'їними піснями, цвітом блакитного барвінку навесні, червоними кетягами калини і клекотанням лелек над українськими хатами. Виразне читання вчителем вірша Г. Чубач «Батьківщина» — Що є у сонця? у пташини? у кожної людини? — Як зветься наша Батьківщина? III. ПІДСУМОК УРОКУ — Чи сподобався вам урок? — Що вам найбільше запам'яталося? — Хто був гостем нашого уроку? — Про що розкажете вдома батькам? | |