12:13 Читання 1 клас. Урок 23. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення речень | |
Читання 1 клас. Урок 23. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення реченьМета: вправляти учнів у читанні складів та слів з вивченими буквами; вдосконалюї ти навички звукового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувате словниковий запас; виховувати любов до матері. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Розучування скоромовки Івасик іграшками грався, А по двору ішов індик. Івась побачив — і злякався, І від індика в дім утік. Н. Забіла — Які слова зі звуком [і] є в цій скоромовці? 2. Фонетична зарядка Як кричить осел? (Іа-іа) 1-М, Лошачки малі, Є у них чотири ніжки. Коло воза ідуть пішки — І-і-і, Лошачки малі. М.Підгірянка 3. Дихально-зорові вправи III. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над загадками. Складання звукових схем до слів-відгадок • 3 поля зжинають, У млині перетирають, В печі гублять, Клянуться, що люблять. (Хліб) • Все в ній видно дуже гарно: Синє небо, білі хмари І дерева, і листок, Й перевернутий місток. (Річка) • Хто людей з біди рятує І хвороби всі лікує — Призначає процедури І таблетки, і мікстури. (Лікар) • У дні погожі сонцем сяє, А на морозі розцвітає. (Вікно) — Який спільний звук є в усіх цих словах? {Звук [і]) 2. Гра «Упіймай звук [і]» Учитель читає слова, учні плещуть у долоні, коли чують слово зі звуком [і]. Літак, корова, суниця, вітряк, кінь, лисиця, лижі, жук, сіно. Фізкультхв илинка Проти сонця на горбочку Випинаються дубочки. Свіжий вітер повіва. Міцне гілля нагина. Так щоранку всі дубочки Роблять вправи на горбочку — І тому вони гінкі, І тому вони стрункі. Г.Демченко 3. Робота за Букварем (с. 33) 1) Бесіда за малюнком. — Кого ви бачите на малюнку? — Де відпочивають мама з дітьми? — Яка пора року надворі? — Чому ви так вирішили? — Що збирають діти? — Що вони зроблять із листя? — Кому діти подарують букет? 2) Опрацювання тексту на с. 33. — Скільки записано речень? Прочитайте перше речення. Скільки у ньому слів? Яке друге слово? Яке слово в цьому реченні пропущене? — Якими словами доповнимо друге речення? Прочитайте його. Колективне читання третього і четвертого речення. — Який знак стоїть у кінці п'ятого речення? Якими словами ми його доповнимо? З якою інтонацією прочитаємо? — Зверніть увагу: після слова мамо стоїть кома. {Діти звертаються до мами і після звернення роблять невелику паузу.) Учні вправляються в інтонаційному читанні речень. IV. ПІДСУМОК УРОКУ Гра (Закінчи речення» — Сьогодні на уроці я вчився... — Найбільше мені сподобалося., — Я запам'ятав... — Складно було... — Хочу краще навчитися... | |