укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 25 » Читання 1 клас. Урок 23. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення речень
12:13
Читання 1 клас. Урок 23. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення речень

Читання 1 клас. Урок 23. Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення речень

Мета: вправляти учнів у читанні складів та слів з вивченими буквами; вдосконалюї ти навички звукового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувате словниковий запас; виховувати любов до матері.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування скоромовки
Івасик іграшками грався, А по двору ішов індик. Івась побачив — і злякався, І від індика в дім утік.
Н. Забіла
— Які слова зі звуком [і] є в цій скоромовці?
2.     Фонетична зарядка
Як кричить осел? (Іа-іа)
1-М,
Лошачки малі,
Є у них чотири ніжки.
Коло воза ідуть пішки —
І-і-і,
Лошачки малі.
М.Підгірянка
3.     Дихально-зорові вправи
III.   ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.     Робота над загадками. Складання звукових схем до слів-відгадок
•   3 поля зжинають,
У млині перетирають,
В печі гублять,
Клянуться, що люблять. (Хліб)
•    Все в ній видно дуже гарно: 
Синє небо, білі хмари
І дерева, і листок,
Й перевернутий місток. (Річка)
•    Хто людей з біди рятує 
І хвороби всі лікує — 
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури. (Лікар)
•   У дні погожі сонцем сяє,
А на морозі розцвітає. (Вікно)
—  Який спільний звук є в усіх цих словах? {Звук [і])
2.     Гра «Упіймай звук [і]»
Учитель читає слова, учні плещуть у долоні, коли чують слово зі звуком [і]. Літак, корова, суниця, вітряк, кінь, лисиця, лижі, жук, сіно.
Фізкультхв илинка
Проти сонця на горбочку Випинаються дубочки. Свіжий вітер повіва. Міцне гілля нагина. Так щоранку всі дубочки Роблять вправи на горбочку — І тому вони гінкі, І тому вони стрункі.
Г.Демченко
3.     Робота за Букварем (с. 33)
1)     Бесіда за малюнком.
—  Кого ви бачите на малюнку?
— Де відпочивають мама з дітьми?
—  Яка пора року надворі?
—  Чому ви так вирішили?
—  Що збирають діти?
—  Що вони зроблять із листя?
—  Кому діти подарують букет?
2)     Опрацювання тексту на с. 33.
—  Скільки записано речень? Прочитайте перше речення. Скільки у ньому слів? Яке друге слово? Яке слово в цьому реченні пропущене?
—  Якими словами доповнимо друге речення? Прочитайте його. Колективне читання третього і четвертого речення.
—  Який знак стоїть у кінці п'ятого речення? Якими словами ми його доповнимо? З якою інтонацією прочитаємо?
—  Зверніть увагу: після слова мамо стоїть кома. {Діти звертаються до мами і після звернення роблять невелику паузу.)
Учні вправляються в інтонаційному читанні речень.
IV.   ПІДСУМОК УРОКУ
Гра (Закінчи речення»
—  Сьогодні на уроці я вчився...
—  Найбільше мені сподобалося.,
—  Я запам'ятав...
—  Складно було...
—  Хочу краще навчитися...