12:25 Читання 1 клас. Урок 27. Закріплення знань про звукове значення букви Лл («ел») | |
Читання 1 клас. Урок 27. Закріплення знань про звукове значення букви Лл («ел»)Мета: закріплювати вміння читати склади і слова з буквою Лл («ел»); вчити читати речення і зв'язні тексти з вивченими літерами; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; виховувати працелюбність, вміння дотримуватися правил особистої гігієни. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Розучування скоромовки Поспішав до лісу лис. Та заліз у верболіз. Поки ліз крізь верболіз. Запізнивсь до лісу лис. III. СИНТЕТИЧНІ ВПРАВИ Робота за таблицею складів, поданою на дошці. Учитель показує указкою букви з вертикального і горизонтального рядків, а учні утворюють і називають відповідний склад, знаходять і показують його на таблиці. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 38) 1. Читання слів у стовпчиках — Прочитайте слова у першому стовпчику. Що ви помітили? (Слова відріз няються наголосом.) — Складіть речення — зі словом мала, а потім зі словом мала. Читання інших трьох стовпчиків. — Прочитайте слова зі звуком [л], зі звуком [л']. — Прочитайте трискладове слово. — Прочитайте слово з наголосом на першому складі. 2. Читання імен дівчаток — У якому слові пропущена буква? — Вставте букву л. Яке ім'я отримали? (Ніла) — Як пишуться імена дівчаток? (З великої букви) 3. Розглядання ілюстрації — Що роблять діти? — Що робить мама? 4. Ознайомлення з текстом Читання тексту вчителем. — Як звали маленьку сестричку? — Кого мили Ліна і Аліна? — Чи є у вас іграшки? — Як ви за ними доглядаєте? — Побудуйте звукові схеми слів Ліна і Ціла. ФІзкультхв илинка Косить в лузі журавель Конюшину та щавель. А журавлики малі Узялися за граблі. Хоч журавка і не косить. Так джерельну воду носить. Носить воду ще й обід. Щоб косилося, як слід. 5. Робота над ілюстрацією (с. 39) — Кого ви бачите на малюнку? — Що роблять діти? 6. Робота над текстом — Скажіть, не читаючи, скільки в ньому речень. — Як ви здогадалися? — Прочитайте перше речення. Прочитайте хором це речення. Прочитайте друге речення і спробуйте здогадатися, яке слово слід поставити замість риски. — Який знак стоїть у кінці третього речення? — Послухайте його і зверніть увагу, яким голосом його треба читати. Прочитайте четверте речення. Яке слово слід додати в п'ятому реченні? у сьомому? у восьмому? • Читання тексту хором. Відпрацювання інтонації питального речення та окличного речення зі звертанням. • Читання тексту окремими учнями. • Вибіркове читання. — Хто рвав малину? — Що робили Ніна і Ліна? — Що робила мама? — Виконайте звуко-буквений аналіз слів малина, пиріжки. 7. Гра «З'єднай схему зі словом» V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що вчилися робити на сьогоднішньому уроці? — Що найкраще вдалося? — Яке завдання здалося складним? — Чого хочете навчитися на наступному уроці? | |