укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 29. Закріплення знань про звукове значення букви Вв(«ве»)
15:38
Читання 1 клас. Урок 29. Закріплення знань про звукове значення букви Вв(«ве»)

Читання 1 клас. Урок 29. Закріплення знань про звукове значення букви Вв(«ве»)

Мета: закріпити поняття про звук [в], букву Вв {«ве»), вчити читати слова, речення і тексти з вивченими буквами; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати почуття дружби, колективізму.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
—  Повторюйте за мною.
Котик нявкнув: няв-аяв-няв. Песик гавкнув: гав-гав-гав. Від гавкотняви такої Всім не стало супокою.
Голосові вправи
—  Вимовте звук [і], як мишка;
—  вимовте звук [у], як ведмідь;
—  відтворіть різною силою голосу наближення автомобіля та його віддалення [а-а-а].
III.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
—  Відгадайте загадку.
•   Ходить диво по пустелі,
На собі несе дві скелі. {Верблюд)
—  Виконайте звуко-буквений аналіз слова верблюд.
Це цікаво знати!
Верблюд може прожити без води протягом двох тижнів. За цей час він утрачає третину своєї ваги. Зате після цього за десять хвилин він може випити 140 літрів води (понад 17 відер).
IV.   ЗАКРІПЛЕННЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 42-43) 1.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 42)
Гра «Додай слово»
Любить пустощі, забави. 
Все солодке і яскраве. 
Кольори свої ховас 
В стиглих ягодах у гаї. 
Поміж листя вишняку 
У бабусинім садку, 
В соковитім кавуні 
Як сюрприз тобі й мені. 
Як же можна не любити 
Тепле і чудове... (літо).
—  Хто зображений на малюнку?
—  Де відпочивають діти?
Вправа «Мікрофон»
—  Розкажіть, де ви відпочивали влітку? Чи були ви на морі? Що цікаве там бачили?
2.     Читання слів у стовпчиках
—  На який склад падає наголос у словах першого стовпчика?
—  Чому слово Іван записане з великої букви?
—  Прочитайте односкладові слова.
Віл — бик, якого використовували як тяглову силу для перевезення
вантажів.
3.     Опрацювання тексту
•   Читання тексту вчителем у повільному темпі.
—  Які слова слід вставити на місці рисок?
Гра «Бджілки»
•   Самостійне напівголосне читання тексту учнями.
•   Читання тексту «ланцюжком».
—  Що було в Івана? у Валі?
—  Що робила Ніна? Фізкультхв илинка
Ведмежата в лісі жили. Всі голівками крутили. Ось так, ось так,— Всі голівками крутили. Ведмежата мед шукали. Разом дерево хитали. Ось так, ось так. Разом дерево хитали. На галяві танцювали. Вище ноги піднімали. Ось так, ось так. Вище ноги піднімали.
4.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 43)
—  Хто зображений на малюнку?
—  Що роблять діти?
Вправа «Мікрофон»
—  У які ігри любите гратися ви?
5.     Робота над текстом
—  Самостійно прочитайте перше речення. Як звали дітей?
—  Прочитайте друге речення. Що було в Івана?
—  Прочитайте трете речення. Що було в Ніли?
—  Прочитайте четверте речення. Яке слово треба вставити замість риски?
—  Послухайте четверте речення і скажіть, хто вимовив ці слова. (Іван) До кого він звернувся? (До Ліни) Що треба зробити на місці коми?
•   Хорове читання четвертого речення.
—  Який знак стоїть у кінці п'ятого речення? Зверніть увагу, яким голосом його треба читати. (В кінці речення голос підвищуємо, бо тут стоїть знак питання.)
—  Яке слово треба додати в останньому реченні?
•   Читання тексту окремими учнями.
•   Відпрацювання інтонації окличного речення зі звертанням.
V.     ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Продовж речення»
—  Сьогодні на уроці я вчився...
—  Я дізнався...
—  Найбільше мені сподобалося...
—  Хочу навчитися...