Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 31. Закріплення знань про звукове значення букви Сс («ес»)
15:43
Читання 1 клас. Урок 31. Закріплення знань про звукове значення букви Сс («ес»)

Читання 1 клас. Урок 31. Закріплення знань про звукове значення букви Сс («ес»)

Мета: закріпити вміння читати букву Сс {«ес») у складах і словах; удосконалювати навички звукового аналізу; розвивати спостережливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до праці, прагнення допомагати батькам по господарству.

ХІД уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування чистомовки
Са-са-са — в Саші довга коса. 
Сі-сі-сі — сіла мама у таксі. 
Си-си-си — купить мама коБбаси. 
Ас-ас-ас — поп'ємо смачний ми квас.
2.     Робота над скоромовкою
Стрекоче сорока сороці: 
А я у сорочій сорочці! 
Сорока сороці скрекоче: — 
А в мене яєчко сороче! О. Орач
3. Повторення вивчених звуків і букв
—  Які голосні звуки ми вивчили?
—  Які приголосні звуки ви знаєте? (Стежимо за тим, щоб учні називали не тільки вивчені тверді приголосні, а й м'які.)
—  Які букви ви вже можете прочитати? (Учні беруть букву з кишенькової азбуки, дають Ті алфавітну назву, називають, які звуки вона позначає.)
III.   ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 46-47)
1.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 46)
—  Кого ви бачите на малюнку?
—  Що робить мама?
—  Звідки йдуть хлопчики?
—  Що вони несуть у кошиках?
2.     Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем
—  Як написані слова третього стовпчика? Чому? (З великої букви, бо це — імена.)
—  Яка спільна частина в словах першого стовпчика? (Носи)
—  Яка спільна частина в словах другого стовпчика? (Соли)
3.     Читання тексту «Мама і сини» вчителем
4.     Відповіді на запитання за змістом
—  Хто солив гриби?
—  Хто носив гриби з лісу?
— Скільки банок грибів насолили?
На кожне запитання учні знаходять відповіді у тексті і читають їх уголос.
5.    Гра «Читає Незнайко»
Учитель читає текст, замінюючи слова. Учні мають помітити помилку і виправити її.
У мами сини Іван і Сава {Слава).
Вони і; дубовому (сосновому) лісі.
У лісі ягоди (гриби).
Іван і Слава носили бабусі {мамі) гриби.
А мама сушила (солила).
Насолили шість (вісім) банок.
Фізкультхв илинка
Ноги разом!
Руки в боки!
Пострибали, як сороки.
Стриб-скок! Стриб-скок!
Веселіш піде урок.
А тепер пішли вприсядку —
Ми виконуєм зарядку.
6.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 47)
—  Кого ви бачите на малюнку?
—  Де живуть звірі?
—  Які дерева зображені на малюнку?
—  Де знаходиться дупло білочки?
—  Куди біжить лисичка?
7.     Читання тексту «У лісі» вчителем
Читання тексту учнями «ланцюжком».
—  Що носила білочка?
—  Куди вона носила горішки?
—  Куди сіла сова?
—  Як живеться тваринам у лісі? Чому їм добре у лісі? Як треба ставитися до лісових мешканців?
Гра «Читає Незнайко»
Учитель читає текст, навмисне замінюючи слова. Учні мають помітити помилку і виправити її. У лісі дуби (сосни).
Білка носила лісові гриби (горіхи) в дупло. Он сова сіла на ялинку (сосну).
Гра «Книжковий хробачок»
—  У лісі на деревах часто заводяться хробачки. Хто від них рятує дерева? (Дятел)
—  У нашому підручнику завівся книжковий хробачок. Які букви він поз'їдав? Назвіть їх і відгадайте слова. (Білочка, лисичка)
—  Виконайте звуковий аналіз слів білочка і лисичка.
IV.   ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що вчилися робити на сьогоднішньому уроці?
—  Що було найбільш цікавим?
—  Про що розповісте батькам удома?