укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 32. Звук [к], позначення його буквою Кк («ка»)
15:45
Читання 1 клас. Урок 32. Звук [к], позначення його буквою Кк («ка»)

Читання 1 клас. Урок 32. Звук [к], позначення його буквою Кк («ка»)

Мета: ознайомити учнів з новою буквою Кк («ка»), її звуковим значенням; вчити читати прості склади типу злиття та складні — типу ПГП; розвивати в учнів аналітико-синтетичні вміння; виховувати працелюбність.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування скоромовки
СМАЖЕНЯ
Замість Смажені УСаші Сажа.
Г. Бойко
2.     Слухай і запам'ятовуй!
—     Ти чому, сороконіжко, не виходиш грати в сніжки?
—     Доки взую сорок ніг, то розтане зовсім сніг./. Січовик
III.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Робота в групах
Гра «Прочитай і знайди помилки»
— Прочитайте речення, записані друкованим шрифтом, проаналізуйте помилки, допущені у них.
Смаженю Смажив, Смажив Саша, —
2.    Гра «Розсипанка»
На дошці — малюнки слона, сома, сови.
Під малюнками на набірному полотні виставлені у довільному порядку букви: с, л, о, н, с, о, м, а, с, о, в, и. Учні із букв мають зібрати слова.
IV.   СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.     Виділення звука [к] зі слова-відгадки
•   Сто хустин собі напнула.
Кожушок вдягти забула. {Капуста)
— Виконайте повний звуковий аналіз слова капуста. Який перший звук у цьому слові?
2.     Виділення звука [к] зі слів
Вікно, кишеня, жук, мак, ластівка, гумка, кружка, корабель.
Звуковий аналіз слів жук, мак, гумка.
3.     Самостійне добирання слів зі звуком [к]
Спостереження за способом вимовляння звука [к]. {Перешкода створюється глибоко в горлі задньою частиною язика. Віднесення звука до приголосних.)
4.     Ознайомлення з буквою «ка»
Показ букви Кк (великої і малої), ознайомлення із її назвою, аналіз графічної будови. Визначення місця букви в кишеньковій азбуці.
—  На що схожа буква Ккі Заучування вірша.
Буква К, буква К, 
ой, яка вона швидка! 
Наче хлопчик, знявши руки, 
витинає гопака.
В.Гринько
ФІзкультхв илинка
5.     Робота за Букварем (с. 48-49)
1)     Повний звуковий аналіз слів "коза", "качка", "курка" за зразком, поданим у підручнику.
2)     Читання прямих і обернених складів, поданих у будиночках.
3)     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 48).
—  Кого бачите на малюнку?
—  Що тримає в руках клоун?
—  Прочитайте склади на кульках, якими жонглює клоун. Назвіть звуки і букви у слові клоун.
4)     Синтетичні вправи зі словами, поданими в рамках. Сумка, миска, коник, кокос, калина, малина, квас, клас.
Учитель з'ясовує з учнями значення утворених слів, з окремими словами складаються речення.
—  Які склади спільні у словах калина і малина, сумка і миска, коник і кокос.
5)     Робота над анаграмами. Кіно — коні, вікно — вінок.
6)     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 49).
—  Кого ви бачите на малюнку? Що робить хлопець?
7)     Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем.
—  Чому слова третього стовпчика пишуться з великої букви?
8)     Читання тексту «Миколин сокіл».
а) Читання тексту вчителем.
—  Прочитайте перше речення. Які слова в цьому реченні пишуться з великої букви? (Улан і Вулкан — клички тварин, які також пишуться з великої букви.)
б) Читання тексту учнями.
—  Хто був у Миколи?
—  Яка кличка у сокола? у коника?
—  Чим Микола годував коника?
— Де літав сокіл?
—  Як Микола кликав сокола?
V.    ПІДСУМОК УРОКУ
—  Яку нову букву вивчили на сьогоднішньому уроці?
—  Який звук вона позначає на письмі?