укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 33. Закріплення знань про звукове значення букви Кк («ка»)
15:50
Читання 1 клас. Урок 33. Закріплення знань про звукове значення букви Кк («ка»)

Читання 1 клас. Урок 33. Закріплення знань про звукове значення букви Кк («ка»)

Мета: закріпити знання учнів про букву Кк {«ка») та її звукове значення; вчити чит склади, слова, речення з новою буквою; удосконалювати навички звуко-буквен аналізу слів; ознайомити з рукописним шрифтом, призначеним для читання; роз вати вміння зіставляти слова за значенням та за фонетичними особливостями; ховувати бережливе ставлення до природи.

Хід уроку 
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування скоромовки
КАЧЕЧКА
Качечка кряче — 
каченят не баче. 
Кличе качечка курчат: 
«Чи не бачили качат?»
Г. Бойко
2.     Робота над чистомовкою
Ку-ку-ку, ку-ку-ку! 
Сидить пташка на сучку! 
Ки-ки-ки, ки-ки-ки! 
Посадили огірки. 
Ко-ко-ко, ко-ко-ко! 
Люблю свіже молоко!
III.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Впіймай звук М»
— Послухайте вірші, назвіть слова зі звуком [к].
Там у полі, на баштані, Сидить красень у каптані. Свої круглі він боки Миє в росах залюбки. А боки — немов сміються: Так рябі і зостаються. Оцей, діти, чепурун — Звичайнісінький... (кавун).
Н. Становська
КОНИК-МУЗИКА 
Коник скрипочку трима, 
В затишку квіток дріма. 
Тільки піднесе смичок —
Квіти підуть у танок.
Н. Становська
—  Запишіть слова коник і кавун, побудуйте їх звукові схеми.
—  Назвіть букви і звуки. Порівняйте звукові схеми цих слів. Що помітили? (Вони однакові.) Який склад наголошений у слові коник1} у слові кавун?
Віконце для допитливих
КОНИК
Хто «співає» крилами? Хто «слухає» ногами? Це коник. Його відразу не побачиш, але цвірчання почути можна. «Співає» він крильцями. При їх терті виникає ця музика. «Співають» тільки самці. А чують цю музику і самці і самки, їхні вуха знаходяться на передніх ніжках, у щілинках.
Фізкультхв и линка
IV.   ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 50-51)
1.     Робота над загадкою
• У піснях вона й казках, У вінку й на рушниках. Давній символ України, Називається... (калина).
—  Калина користується великою любов'ю і пошаною в Україні. «Без верби і калини нема України»,— каже народ. Весною калина розквітає і стає гарною, мов дівчина в білім убранні. Восени кущ укривається червоними ягодами. Народ оспівував цю рослину в багатьох піснях. (Слухання пісні про калину.)
2.     Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем
—  Поясніть значення слів у першому стовпчику. Який спільний склад у цих словах?
—  Яка спільна частина у словах другого стовпчика?
—  Коли, хто і кому співає колисанки?
—  Чи знаєте ви колисанки?
—  Послухайте одну з них. (Слухання колискової.)
—  Як пишуться слова третього стовпчика? Чому?
—  Кого ви бачите на малюнку?
—  Що робить мама?
— Де прив'язана колиска? Чи впізнали ви цей кущ?
3.     Гра «Бджілки». Напівголосне читання тексту учнями
—  Скільки речень ви прочитали?
—  Кого колисала мама? Як звати маля?
4.     Читання тексту «ланцюжком»
5.     Ознайомлення учнів з рукописним текстом
Учитель з'ясовує, чи всі букви діти впізнають у рукописному варіанті. Учитель читає речення вголос, учні стежать за підручником.
6.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 57)
7.     Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем
8.     Опрацювання тексту «Калина»
V.    ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що вивчали на сьогоднішньому уроці?
—  Що найбільше запам'яталося?