15:56 Читання 1 клас. Урок 35. Закріплення знань про звукове значення букви Рр («ер») | |
Читання 1 клас. Урок 35. Закріплення знань про звукове значення букви Рр («ер»)Мета: удосконалювати навички читання слів і речень з буквою Рр {«ер»), навички звуко-буквеного аналізу; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над чистомовкою Рі-рі-рі, рі-рі-рі! Кріт сидить в своїй норі. Ра-ра-ра,ра-ра-ра! Йде до школи дітвора. Рі-рі-рі,рі-рі-рі! Добре в школі дітворі. Л. Лозова н 2. Розучування скоромовки Ремез, ремез, ремезята, У кущі лозовім хата. Майстровита ремез птичка. Бо гніздо, мов рукавичка. В. Гринько III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Звуковий аналіз слів кріт, ремез 2. Гра «Знайди схему» — Прочитайте слова, серед записаних слів знайдіть те, що відповідає поданій схемі. Роса, кіт, ірис, ранок. О — О— (ірис) 3. Повторення скоромовок, вивчених на попередньому уроці IV. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 54-55) 1. Читання слів у табличках — Яка спільна частина у словах першої таблички? (ран) — Прочитайте слова у другій табличці. У яких словах три склади? Прочитайте найдовше слово. Скільки в ньому букв? звуків? 2. Гра «Конструктори» — Прочитайте слова, утворені із букв слова скоромовка. 3. Читання слів у стовпчиках — Яка спільна частина у словах першого стовпчика? (крас) — Як написані слова другого стовпчика? (З великої букви, бо це чоловічі імена.) 4. Бесіда за сюжетним малюнком — Хто зображений на малюнку? — Що робить дівчинка? — Які квіти вона поливає? — Чи доводилося вам доглядати за квітами? Розкажіть. 5. Читання рукописного тексту Учитель з'ясовує, чи всі букви діти впізнають у рукописному варіанті. Учні читають речення хором. Фізкультхв илинка 6. Бесіда за сюжетним малюнком (с. 55) — Де відпочивають діти? — Що вони роблять? — Кого ще бачите на малюнку? 7. Читання тексту «Ранок коло ріки» вчителем — Чи запам'ятали ви, як звати хлопчиків? А кицьку? 8. Читання тексту учнями «ланцюжком» — Коли діти пішли на річку? — Як було навкруги? — Що було на траві? — Кого ловив Романко? — Кого ловив Руслан? — Де сіла Мурка? — Хто покликав Мурку? — Що Руслан дав Мурці? 9. Гра «Розвідники» — Знайдіть у тексті слова з буквою «ер». 10. Робота над скоромовкою У Ірини ірис ріс. Читання скоромовки тихо і повільно; голосніше та швидше; голосно І швидко. V. РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. Н.КИР'ЯН «ЧОМУ ВУСАТИЙ КОЛОСОК* 1. Розглядання книжки, обкладинки, читання назви книжки та імені автора, розглядання змісту, перегляд книжки посторінково 2. Читання вчителем вірша Н. Кир'ян «Чому вусатий колосок» — Хто головна героїня вірша? — До кого вона звертається зі своїми запитаннями? — Про що вона запитує в колоска? — Як відповів їй колосок? — Продовжте речення: Катруся допитлива, а колосок... — Яким зобразив колосок художник? VI. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Закінчи речення» — Сьогодні на уроці я вчився... — Найбільше мені сподобалося... — Я запам'ятав... — На наступному уроці хочу навчитися... — Прочитайте слова у другій табличці. У яких словах три склади? Прочитайте найдовше слово. Скільки в ньому букв? звуків? 2. Гра «Конструктори» — Прочитайте слова, утворені із букв слова скоромовка. | |