Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 35. Закріплення знань про звукове значення букви Рр («ер»)
15:56
Читання 1 клас. Урок 35. Закріплення знань про звукове значення букви Рр («ер»)

Читання 1 клас. Урок 35. Закріплення знань про звукове значення букви Рр («ер»)

Мета: удосконалювати навички читання слів і речень з буквою Рр {«ер»), навички звуко-буквеного аналізу; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до природи.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Робота над чистомовкою
Рі-рі-рі, рі-рі-рі! 
Кріт сидить в своїй норі. 
Ра-ра-ра,ра-ра-ра! 
Йде до школи дітвора. 
Рі-рі-рі,рі-рі-рі! 
Добре в школі дітворі.
Л. Лозова н
2.     Розучування скоромовки
Ремез, ремез, ремезята, 
У кущі лозовім хата. 
Майстровита ремез птичка. 
Бо гніздо, мов рукавичка.
В. Гринько
III.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Звуковий аналіз слів кріт, ремез
2.     Гра «Знайди схему»
— Прочитайте слова, серед записаних слів знайдіть те, що відповідає поданій схемі.
Роса, кіт, ірис, ранок.
О — О—   (ірис)
3.    Повторення скоромовок, вивчених на попередньому уроці
IV.   РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 54-55)
1.     Читання слів у табличках
—  Яка спільна частина у словах першої таблички? (ран)
—  Прочитайте слова у другій табличці. У яких словах три склади? Прочитайте найдовше слово. Скільки в ньому букв? звуків?
2.     Гра «Конструктори»
—  Прочитайте слова, утворені із букв слова скоромовка.
3.     Читання слів у стовпчиках
—  Яка спільна частина у словах першого стовпчика? (крас)
—  Як написані слова другого стовпчика? (З великої букви, бо це чоловічі імена.)
4.     Бесіда за сюжетним малюнком
—  Хто зображений на малюнку?
—  Що робить дівчинка?
—  Які квіти вона поливає?
—  Чи доводилося вам доглядати за квітами? Розкажіть.
5.     Читання рукописного тексту
Учитель з'ясовує, чи всі букви діти впізнають у рукописному варіанті. Учні читають речення хором.
Фізкультхв илинка
6.     Бесіда за сюжетним малюнком (с. 55)
—  Де відпочивають діти?
—  Що вони роблять?
—  Кого ще бачите на малюнку?
7.     Читання тексту «Ранок коло ріки» вчителем
—  Чи запам'ятали ви, як звати хлопчиків? А кицьку?
8.     Читання тексту учнями «ланцюжком»
—  Коли діти пішли на річку?
—  Як було навкруги?
—  Що було на траві?
—  Кого ловив Романко?
—  Кого ловив Руслан?
—  Де сіла Мурка?
—  Хто покликав Мурку?
—  Що Руслан дав Мурці?
9.     Гра «Розвідники»
—  Знайдіть у тексті слова з буквою «ер».
10.   Робота над скоромовкою
У Ірини ірис ріс.
Читання скоромовки тихо і повільно; голосніше та швидше; голосно І швидко.
V.    РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. Н.КИР'ЯН «ЧОМУ ВУСАТИЙ КОЛОСОК*
1.     Розглядання книжки, обкладинки, читання назви книжки та імені автора, розглядання змісту, перегляд книжки посторінково
2.     Читання вчителем вірша Н. Кир'ян «Чому вусатий колосок»
—  Хто головна героїня вірша?
—  До кого вона звертається зі своїми запитаннями?
—  Про що вона запитує в колоска?
—  Як відповів їй колосок?
—  Продовжте речення: Катруся допитлива, а колосок...
—  Яким зобразив колосок художник?
VI.   ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Закінчи речення»
—  Сьогодні на уроці я вчився...
—  Найбільше мені сподобалося...
—  Я запам'ятав...
—  На наступному уроці хочу навчитися...
—  Прочитайте слова у другій табличці. У яких словах три склади? Прочитайте найдовше слово. Скільки в ньому букв? звуків?
2.     Гра «Конструктори»
—  Прочитайте слова, утворені із букв слова скоромовка.