16:02 Читання 1 клас. Урок 37. Закріплення знань про звукове значення букви Пп («пе») | |
Читання 1 клас. Урок 37. Закріплення знань про звукове значення букви Пп («пе»)Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп {«пе»), виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до прекрасного. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Робота над чистомовкою Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Йду на ринок по крупу. Па-па-па, па-па-па! Дуже добра ця крупа! Пи-пи-пи,пи-пи-пи! Зварю кашу із крупи! Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Миші з'їли всю крупу! III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Робота над загадками. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок • Бджоли прилітають, З квітів мед збирають. На початку літа Зацвітає... (липа). — Якому місяцю липа дала своє ім'я? (Липень) — Про яке свято, що відзначають у цьому місяці, ми читали? • Затишна моя хатинка — Непомітна павутинка. Гляньте, скільки ниточок! А господар... (павучок). • Мов червоний ніс. На городі зріс. В борщику скупався, У роті заховався. Язик припік Та й утік! (Перець) IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 58-59) 1. Бесіда за сюжетним малюнком — Кого ви бачите на малюнку? — Що роблять діти? 2. Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем, потім — «ланцюжком» — Яка спільна частина у словах першої колонки? (спів) — Які слова написані з великої букви? Чому? Прочитайте їх. — Прочитайте назви музичних інструментів. Які ще музичні інструменти ви знаєте? — Скільки складів у слові піаніно'? — Назвіть у ньому букви, звуки. Фізкультхв илинка Довгоногий чорногуз у болотечку загруз. Будем його рятувати, за хвостика витягати. Щоб не плакав чорногуз, що в болотечку загруз. Раз, два, три, чотири, п'ять! Будем ніжки обмивать. Хай летить собі на волю І шукає кращу долю... Ми йому допомагали. Одночасно спочивали. А тепер нам час сідати: Будем далі працювати. 3. Опрацювання тексту «Веселі пісні» Виразне читання тексту вчителем. Колективне добирання слів — назв ознак в останньому реченні. — Який урок був у дітей? Гра «Бджілки» Самостійне напівголосне читання тексту учнями. — На чому грав Павлик? Поліна? Мирослава Пилипівна? — Що робили решта дітей? — Про що вони співали пісні? 4. Бесіда за сюжетним малюнком (с. 59) — Куди прийшли діти? — Що в руках у дівчинки? — Що робить хлопчик? А дівчинка? 5. Читання слів, поданих у підручнику в аналітико-синтетичній формі (сипав, висипав, насипав) — Що спільного в цих словах? (Склади пав і си). А що відмінне? Читання стовпчика слів «луною» за вчителем. 6. Опрацювання оповідання «Сливи» 1) Читання тексту учнями (по одному реченню, вголос). 2) Напівголосне самостійне читання. 3) Колективне читання. — У кого поспіли сливи? — Хто рвав сливи? — Скільки слив у Павлика? А в Поліни? — Що зробив Павлик? — Що можна сказати про хлопчика? 7. Читання рукописних речень — Складіть речення. Сливи сині, а калина... (червона). V. ПІДСУМОК УРОКУ — Сьогодні ви багато працювали. Дякую вам за гарну роботу! А тепер утворіть коло і візьміться за ручки. Відчуваєте тепло долоньок одне одного? Посміхніться одне одному і всі разом скажіть: «Дякуємо за співпрацю». | |