Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 27 » Читання 1 клас. Урок 39. Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те»)
16:06
Читання 1 клас. Урок 39. Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те»)

Читання 1 клас. Урок 39. Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те»)

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт {«те»); повторити та закріпити вивчені букви, їх звукові значення; розвивати в учнів уміння зіставляти відповідні звуки і букви, виразно читати текст діалогічного характеру з додержанням відповідних інтонацій розмови між дійовими особами; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Робота над чистомовкою
Та-та-та — взята висота. 
Ти-ти-ти — зможеш підійти. 
Ті-ті-ті — кури у смітті. 
Ат-ат-ат — мій брат солдат. 
Теп-теп-теп — розкинувся степ. 
Стук-стук-стук — лине лісом перегук.
III.   ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
2.    Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок
•   А це що за дивина? Приросла до ніг вона. Я від неї утікаю —
Ніг моїх не залишає. (Тінь)
•   На узліссі дріт колючий В білім мареві пахучім. Цвіт медовий, запашний.
Плід синенький і терпкий. (Терен)
•   Він незримо ходить лісом, Шарудить осіннім листом, У саду гойдає віти, Колихає на ніч квіти. (Вітер)
Віконце для допитливих
ТЕРЕН
Ягоди терну здавна використовувалися у народній медицині як лікувальний засіб при шлунково-кишкових захворюваннях. Квітки терну корисні при різних захворюваннях печінки.
ФІзкультхв илинка
Дружно вправними руками Допоможемо ми мамі. Посуд гарно перемиєм. Витрем насухо, складем.
І при цьому не поб'єм. Пил зітремо й підметемо — Скрізь порядок наведем.
3.    Робота за Букварем (с. 62-63)
1)     Виразне читання тексту вчителем.
—  Які дійові особи казки беруть участь у розмові? (Півник і Лисичка)
2)     «Ланцюжкове» читання тексту по реченнях.
Перед читанням кожного наступного речення вчитель дає час проглянути його, визначити початок і кінцівку.
3)     Робота над виразністю читання.
а) У першому і третьому реченнях учні мають відтворити паузи на місці тире;
б) у п'ятому реченні передати підвищену інтонацію звертання;
в) у шостому реченні — відтворити інтонацію погрози в словах Півника. Навчити дітей читати цю фразу ритмічно, як скоромовку.
4)     Читання тексту окремими учнями по частинах.
5)     Вибіркове читання.
—  Знайдіть і прочитайте речення, у якому повідомляється, хто які ролі виконував у виставі.
—  Де був Котик?
—  Як Лисичка просилася до Півника в хатку?
—  Що відповів Півник Лисичці?
—  Що Лиска посипала біля вікна?
—  Як глядачі вітали артистів?
—  Який епізод казки зобразив художник на малюнку (с. 63)7
6)     Робота над скоромовкою.
а) Колективне та індивідуальне проказування скоромовки.
б) Звуковий аналіз слова коток на слух, викладання його на дошці з розрізної азбуки. Буквений аналіз цього слова (діти називають кожну букву).
—  Спробуйте прочитати це слово у зворотному порядку. Що вийшло? Які інші слова, що їх можна читати у прямому і зворотному порядку, ви запам'ятали? (Кіт утік, Пилип, вилив)
IV.   ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Продовж речення»
—  Сьогодні на уроці ми вчилися...
—  Найбільше мені сподобалося...
—  Мені було складно...
—  Я хотів би навчитися...