16:06 Читання 1 клас. Урок 39. Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те») | |
Читання 1 клас. Урок 39. Закріплення знань про звукові значення букви Тт («те»)Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт {«те»); повторити та закріпити вивчені букви, їх звукові значення; розвивати в учнів уміння зіставляти відповідні звуки і букви, виразно читати текст діалогічного характеру з додержанням відповідних інтонацій розмови між дійовими особами; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Робота над чистомовкою Та-та-та — взята висота. Ти-ти-ти — зможеш підійти. Ті-ті-ті — кури у смітті. Ат-ат-ат — мій брат солдат. Теп-теп-теп — розкинувся степ. Стук-стук-стук — лине лісом перегук. III. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 2. Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок • А це що за дивина? Приросла до ніг вона. Я від неї утікаю — Ніг моїх не залишає. (Тінь) • На узліссі дріт колючий В білім мареві пахучім. Цвіт медовий, запашний. Плід синенький і терпкий. (Терен) • Він незримо ходить лісом, Шарудить осіннім листом, У саду гойдає віти, Колихає на ніч квіти. (Вітер) Віконце для допитливих ТЕРЕН Ягоди терну здавна використовувалися у народній медицині як лікувальний засіб при шлунково-кишкових захворюваннях. Квітки терну корисні при різних захворюваннях печінки. ФІзкультхв илинка Дружно вправними руками Допоможемо ми мамі. Посуд гарно перемиєм. Витрем насухо, складем. І при цьому не поб'єм. Пил зітремо й підметемо — Скрізь порядок наведем. 3. Робота за Букварем (с. 62-63) 1) Виразне читання тексту вчителем. — Які дійові особи казки беруть участь у розмові? (Півник і Лисичка) 2) «Ланцюжкове» читання тексту по реченнях. Перед читанням кожного наступного речення вчитель дає час проглянути його, визначити початок і кінцівку. 3) Робота над виразністю читання. а) У першому і третьому реченнях учні мають відтворити паузи на місці тире; б) у п'ятому реченні передати підвищену інтонацію звертання; в) у шостому реченні — відтворити інтонацію погрози в словах Півника. Навчити дітей читати цю фразу ритмічно, як скоромовку. 4) Читання тексту окремими учнями по частинах. 5) Вибіркове читання. — Знайдіть і прочитайте речення, у якому повідомляється, хто які ролі виконував у виставі. — Де був Котик? — Як Лисичка просилася до Півника в хатку? — Що відповів Півник Лисичці? — Що Лиска посипала біля вікна? — Як глядачі вітали артистів? — Який епізод казки зобразив художник на малюнку (с. 63)7 6) Робота над скоромовкою. а) Колективне та індивідуальне проказування скоромовки. б) Звуковий аналіз слова коток на слух, викладання його на дошці з розрізної азбуки. Буквений аналіз цього слова (діти називають кожну букву). — Спробуйте прочитати це слово у зворотному порядку. Що вийшло? Які інші слова, що їх можна читати у прямому і зворотному порядку, ви запам'ятали? (Кіт утік, Пилип, вилив) IV. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Продовж речення» — Сьогодні на уроці ми вчилися... — Найбільше мені сподобалося... — Мені було складно... — Я хотів би навчитися... | |