укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 25 » Читання 1 клас. Урок 3. Закріплення знань про речення
10:52
Читання 1 клас. Урок 3. Закріплення знань про речення

Читання 1 клас. Урок 3. Закріплення знань про речення

Мета: розширювати уявлення учнів про номінативну роль слів; формувати вміння виділяти речення із мовного потоку; вчити давати коротку і повну відповідь на запитання; розвивати зв'язне мовлення учнів, увагу; виховувати звичку додержувати режиму дня.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Пролунав і стих дзвінок. Починається урок. Всі за нарти посідайте. Працювати починайте.
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Гра «Порахуйте речення»
Настала осінь. Пожовкло листя на деревах. У теплі краї відлетіли птахи. На полях зібрали багатий урожай.
Учні за допомогою сигнальних карток показують кількість речень.
2.     Гра «Знайди відповідну схему»
На дошці прикріплені схеми речень. Учитель читає речення, а учні відшукують схему до нього.
Ранок. Зійшло ясне сонечко. Школярі поспішають до школи.
III.   ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.    Робота за Букварем {с. 8)
1)    Робота в парах.
Один учень відповідає на запитання одним словом, а інший дас повну відповідь.
—  Розгляньте малюнок. Що на ньому зображено? 1-й учень. Клас.
2-й учень. На малюнку зображено клас.
—  Що роблять діти?
—  Хто стоїть біля дошки?
ФІзкультхв илинка
Раз — підняти руки вгору, 
Два — нагнутися додолу. 
Не згинайте, діти, ноги. 
Як торкаєтесь підлоги. 
Три, чотири — прямо стати, 
Будем знову починати. 
Хто зуміє присідати 
І ногам роботу дати?
2)    Бесіда про режим дня.
—  Що таке режим дня?
—  Якого режиму ви дотримувалися, коли ще не ходили до школи?
—  Коли прокидалися? Чим займалися протягом дня?
—  Чи змінився ваш режим з початком занять у школі?
—  Розгляньте малюнки в підручнику і складіть речення за поданими схемами. Дайте ім'я дівчинці.
—  Чому слід дотримуватися режиму дня?
—  Обов'язково дотримуйтеся режиму дня. Робіть ранкову зарядку. Повноцінний сніданок дасть вам заряд енергії та сил на весь робочий день. Учас-но лягайте спати. Це допоможе вам буди бадьорими, зростати сильними і красивими.
3)    Розучування вірша.
Колективне заучування вірша зі слів учителя.
Жовтіє листя на тополі. Летять у синяві хмарки. Відкрито навстіж двері в школі. Ідуть до школи первачки.
—  Як ви розумієте слова «Летять у синяві хмарки»?
—  Що автор пише про вас? Як він вас називає?
2.    Гра «Переплутанка»
Геть усе-усе на світі Переплутав хлопчик Вітя. Каже: «Діти вчаться в полі, А комбайн працює в школі. Всіх людей стрижуть в лікарні, А лікують в перукарні. Ми книжки берем в аптеці, Ліки — у бібліотеці». Ой, який Вітьок дивак! Ти ж бо знаєш — цс не так!
—  Чому вам було так весело?
—  Як звали головного героя вірша?
—  Що ж наплутав Вітя?
—  Давайте допоможемо Віті розплутати цю плутанку. Я читатиму, а ви доповнюйте.
Діти, звісно, вчаться в... (школі), А комбайн працює в... (полі). Ми лікуємось в... (лікарні), Астрежемось в... (перукарні). Ліки беремо в... (аптеці), А книжки в... (бібліотеці).
IV.   ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Продовж речення»
—  Сьогодні на уроці я навчився...
—  Мені найбільше сподобалося...
—  Я запам'ятав...
—  Складно було...