10:52 Читання 1 клас. Урок 3. Закріплення знань про речення | |
Читання 1 клас. Урок 3. Закріплення знань про реченняМета: розширювати уявлення учнів про номінативну роль слів; формувати вміння виділяти речення із мовного потоку; вчити давати коротку і повну відповідь на запитання; розвивати зв'язне мовлення учнів, увагу; виховувати звичку додержувати режиму дня. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Пролунав і стих дзвінок. Починається урок. Всі за нарти посідайте. Працювати починайте. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Гра «Порахуйте речення» Настала осінь. Пожовкло листя на деревах. У теплі краї відлетіли птахи. На полях зібрали багатий урожай. Учні за допомогою сигнальних карток показують кількість речень. 2. Гра «Знайди відповідну схему» На дошці прикріплені схеми речень. Учитель читає речення, а учні відшукують схему до нього. Ранок. Зійшло ясне сонечко. Школярі поспішають до школи. III. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота за Букварем {с. 8) 1) Робота в парах. Один учень відповідає на запитання одним словом, а інший дас повну відповідь. — Розгляньте малюнок. Що на ньому зображено? 1-й учень. Клас. 2-й учень. На малюнку зображено клас. — Що роблять діти? — Хто стоїть біля дошки? ФІзкультхв илинка Раз — підняти руки вгору, Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги. Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири — прямо стати, Будем знову починати. Хто зуміє присідати І ногам роботу дати? 2) Бесіда про режим дня. — Що таке режим дня? — Якого режиму ви дотримувалися, коли ще не ходили до школи? — Коли прокидалися? Чим займалися протягом дня? — Чи змінився ваш режим з початком занять у школі? — Розгляньте малюнки в підручнику і складіть речення за поданими схемами. Дайте ім'я дівчинці. — Чому слід дотримуватися режиму дня? — Обов'язково дотримуйтеся режиму дня. Робіть ранкову зарядку. Повноцінний сніданок дасть вам заряд енергії та сил на весь робочий день. Учас-но лягайте спати. Це допоможе вам буди бадьорими, зростати сильними і красивими. 3) Розучування вірша. Колективне заучування вірша зі слів учителя. Жовтіє листя на тополі. Летять у синяві хмарки. Відкрито навстіж двері в школі. Ідуть до школи первачки. — Як ви розумієте слова «Летять у синяві хмарки»? — Що автор пише про вас? Як він вас називає? 2. Гра «Переплутанка» Геть усе-усе на світі Переплутав хлопчик Вітя. Каже: «Діти вчаться в полі, А комбайн працює в школі. Всіх людей стрижуть в лікарні, А лікують в перукарні. Ми книжки берем в аптеці, Ліки — у бібліотеці». Ой, який Вітьок дивак! Ти ж бо знаєш — цс не так! — Чому вам було так весело? — Як звали головного героя вірша? — Що ж наплутав Вітя? — Давайте допоможемо Віті розплутати цю плутанку. Я читатиму, а ви доповнюйте. Діти, звісно, вчаться в... (школі), А комбайн працює в... (полі). Ми лікуємось в... (лікарні), Астрежемось в... (перукарні). Ліки беремо в... (аптеці), А книжки в... (бібліотеці). IV. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Продовж речення» — Сьогодні на уроці я навчився... — Мені найбільше сподобалося... — Я запам'ятав... — Складно було... | |