Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 29 » Читання 1 клас. Урок 45. Закріплення знань про звукове значення букви Зз («зе»)
15:25
Читання 1 клас. Урок 45. Закріплення знань про звукове значення букви Зз («зе»)

Читання 1 клас. Урок 45. Закріплення знань про звукове значення букви Зз («зе»)

Мета: повторити і закріпити знання учнів про вивчені букви та їх звукове значення; формувати навички читання текстів; розвивати образне мислення, фонематичний слух, уміння узагальнювати, зіставляти; виховувати любов до природи.

Хід уроку 
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.     Гра «Повтори останній склад»
Вибігла коза — за-за-за. Поїхали вози —зи-зи-зи. Випасли козу — зу-зузу. Ведмідь у тайзі — зі-зі-зі.
2.     Гра «Розморозимо слова»
—  Зима заморозила слова. Потрібно розморозити їх і зі звуків скласти слова. [з, у, б], [з', і, р, к, а], [м, о, р, о, з], [3\ і, н, а], [з, о, ш, и, т].
3.     Гра «Перший — останній»
—  Назвіть перший та останній звуки у словах. Зерно, завод, залізо, лісник, звірі.
—  Яке слово «зайве»? Чому?
—  Складіть звукову схему «зайвого» слова. (Лісник)
4.     Гра «Добери схему»
—  Серед записаних слів знайдіть те, що відповідає схемі.
=о-   -о
{Ранок, озеро, зірка, коза)
5.     Гра «Впізнай звук»
— Якщо у слові почуєте звук [з*],— плесніть у долоні.
Казка, мишка, Зіна, зозуля, зірка, зуби, зима, зірвати, друзі, зуб.
6.     Розучування вірша
ЗВУК І БУКВА 
Звуки шапку-невидимку одягли, 
І в Букварик непомічені ввійшли. 
Хай працюють ваші вуха:
Звуки можна тільки слухать
Букви можна розглядати. 
Можна їх намалювати. 
Звуки вимовляються. 
Букви ж всі читаються.
Я. Становська
— Побудуйте звукові схеми до слів звук і буква.
Фізкультхвилинка
Ведмежата в лісі жили, 
Головою всі крутили: 
Ось так, ось так, ось так.
Головою всі крутили. 
Ведмежата мед шукали. 
Ось так, ось так, ось так. 
Разом дерево хитали.
7.    Робота за Букварем {с. 74-75)
1)     Опрацювання тексту «Ранок на озері».
а) Виразне читання тексту вчителем.
Учні слухають текст із закритими підручниками.
На дошці бажано розмістити малюнки зозулі, дикої качки, ремеза.
Довідкове бюро
Ремез — птах ряду горобцеподібних; довжина тіла 10-12 см, маса 7-11 г. В Україні ремез — гніздовий птах, рідкісний; селиться біля водойм; живиться комахами.корисний.
Гніздо ремез будує у вигляді рукавички з боковим входом у вигляді трубки. Гніздо будують разом самка та самець з пуху тополі та очерету.
—  Хто вирушив до озера?
б) Читання тексту учнями «ланцюжком».
в) Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.
—  Де знаходиться озеро?
—  Що росте коло озера?
—  Яким було озеро зранку?
—  Якою була в ньому вода?
—  Чий спів долинув з острова?
—  Яка пташка злетіла над озером?
—  Кого помітив тато у лозі?
—  Що зрізав тато?
—  Що робив Назарко?
—  Навіщо тато з Назарком набрали лози?
—  Яку пісеньку заспівав Назарко?
г)  Бесіда за малюнком.
—  Розгляньте малюнок.
—  Хто на ньому зображений?
—  Які кольори переважають на малюнку?
—  Які речення тексту підходять до малюнка?
2)     Гра «Читає Незнайко».
Учитель читає речення, навмисне замінюючи слова. Учні повинні помітити помилку і виправити її.
Озеро немов спало (дрімало) в сизому тумані. І відразу над озером злетів лебідь (дика качка). Радісно (весело) Назаркові коло озера!
—  Понесемо (повеземо) лозу додому і корзинки сплетемо.
III.   ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Продовж речення»
—  Сьогодні на уроці ми вчилися...
—  Ми дізналися...
—  Найбільше мені сподобалося...
—  На наступному уроці хочу краще навчитися...