Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 29 » Читання 1 клас. Урок 49. Закріплення знань про звукове значення букви Бб («бе»)
15:38
Читання 1 клас. Урок 49. Закріплення знань про звукове значення букви Бб («бе»)

Читання 1 клас. Урок 49. Закріплення знань про звукове значення букви Бб («бе»)

Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букви 66 («бе»); удосконалювати читацькі навички, розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Робота над чистомовкою
Ба-ба-ба,ба-ба-ба! 
Он на березі верба. 
Бу-бу-бу, бу-бу-бу! 
Доглядаємо вербу! 
Бі-бі-бі, бі-бі-бії 
Сидить голуб на вербі. 
Би-би-би,бл-бл-би! 
Голуб полетів з верби. 
Бу-бу-бу, бу-бу-бу! 
Я люблю свою вербу.
2.     Вивчення скоромовки
В будь-якого будяка Будячиха будь-яка.
О. Орач
3.     Гра «Повторюй і запам'ятовуй!»
БІЛИЙ БИЧОК
Біг бичечок білий, біг, А в бичечка збитий ріг.
— З ким ти буцався, бичок? Хто зламав тобі ріжок?
— З хижим вовком я змагався. У бою ріжок зламався. Боронив же я телятко.
Бо телятко ще малятко.
В.Гринько
III.    ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
2.     Гра «Шифрувальники»
—  Налетів вітер і в словах переплутав усі букви. Розшифруйте слова! интб (бинт), акліб (білка), аонтб (батон), рбзу (зубр).
—  Виконайте звуковий аналіз слів білка* зубр.
Фізкультхвилинка
Лапки в боки, вгору вушка. Скачуть білочки подружки. Раз, два, три, чотири, п'ять. По гілках вони летять. Кожен ранок на галяві Спритно роблять вільні вправи. Раз, два, три, чотири, п'ять. Люблять білочки скакать.
3.     Робота за Букварем (с. 80-87)
1)     Бесіда за сюжетним малюнком.
—  Куди прийшли діти?
—  Які дерева зображено на малюнку?
—  Хто живе в дуплі?
—  Що збирає білка?
2)     Читання слів у табличці.
Брід — мілке місце річки, озера, або ставка, в якому можна переходити або переїжджати на інший бік.
3)     Читання стовпчика слів «луною» за вчителем.
—  Знайдіть слово з м'яким приголосним.
—  У яких словах чотири склади?
4)     Опрацювання тексту «Білки».
а) Виразне читання тексту вчителем.
—  Чи доводилося вам бачити маленьких тваринок — пташенят у гнізді, звірят у лісі чи в полі? Малі тваринки — безпомічні. їх у жодному разі не можна забирати додому, бо вони без материнського догляду загинуть.
б) Читання тексту окремими учнями по частинах.
в) Інтонування окличних речень.
5)     Гра «Добери відповідь».
6)     Робота над скоромовкою «Бурі бобри брід перебрели...».
IV.   РОБОТА НАД ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. В. СУХОМЛИНСЬКИЙ «БАБУСИН БОРЩ»
1.     Читання оповідання вчителем
2.     Бесіда за змістом
—  Де живуть онучки?
—  До кого вони приїжджають у гості?
—  Чим бабуся пригощає онучок?
—  Що найбільше полюбляють дівчатка?
—  Який борщ зварила бабуся?
—  Чи сподобався дівчаткам борщ?
—  Якими ви собі уявляєте онучок? бабусю?
V.    ПІДСУМОК УРОКУ
—  Чого навчалися на сьогоднішньому уроці?
—  Що найбільше запам'яталося?
—  Які завдання здалися складними?