укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 29 » Читання 1 клас. Урок 52. Закріплення знань про звукове значення букв Гг («ге») і Ґґ («ґе»)
15:50
Читання 1 клас. Урок 52. Закріплення знань про звукове значення букв Гг («ге») і Ґґ («ґе»)

Читання 1 клас. Урок 52. Закріплення знань про звукове значення букв Гг («ге») і Ґґ («ґе»)

Мета: закріпити літературну вимову звуків [г], [ґ]; вчити виразно читати тексти; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати працелюбність.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Дзвоник всім нам дав наказ — До роботи швидше в клас. Біля парти станем чемно — Хай мине час недаремно. Будем розум розвивати, Свою пам'ять тренувати.
II.     МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування скоромовки
Ґава з ґавенятами В гру веселу грають: Крила пробують малі. Ґулі набивають.
Н. Становська
2.     Робота над чистомовкою
Ґан-ґан-ґан — великий півень ґалаґан! Ві-ві-ві — гуляє зранку на траві! Чок-чок-чок — водить за собою курочок. Рі-рі-рі — весело в нашому дворі.
III.   ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1.     Гра «Послухайте і посміхніться»
ҐАВА
Кіт облизується ласо: 
Ґава в дзьобі держить м'ясо. 
Ось поклала біля себе, 
А коту того і треба. 
Подивилась ґава вбік — 
Кіт за м'ясо та й утік. 
А малятам смішно стало: 
Ґава ґаву упіймала.
І. Бойко
—  Як ви розумієте вислів упіймати ґаву?
2.     Гра «Жук-буквоїд»
—  Вставте букви, яких бракує.
_олуб, _анок, о_ірок, _рунт, а_рус, _арбуз, _азда, _ора. (Голуб, ґанок, огірок, ґрунт, аґрус, гарбуз, ґазда, гора.)
3.     Зву ко-буквенпи аналіз слів аґрус, огірок
Фізкультхв илинка
Сірий котик міцно спав, 
Навіть пісню не співав.
Та нарешті він проснувся 
І довкола озирнувся. 
Став смачненько потягатись 
Та чистенько умиватись. 
Порозчісував він вуса 
Довгі-довгі, русі-русі. 
Зуби й кігті нагострив 
Й до комірчини побрів. 
Буде мишку полювати 
І добро оберігати. 
Й ми, як котик, відпочили. 
Щоб міцніли наші сили.
4.    Робота за Букварем (с. 86). Опрацювання тексту «Гурток"Умілі руки"»
1)     Читання тексту вчителем.
—  Що робили діти в гуртку «Умілі руки?»
2)     Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання оповідання учнями.
—  Прочитайте оповідання самостійно і запам'ятайте імена дітей, вчительки.
3)     Читання тексту учнями «ланцюжком».
—  Які гриби виліпили діти?
—  Що сказала Ганна Григорівна?
4)     Вибіркове читання.
—  Знайдіть слова з буквою «ге» і прочитайте їх.
—  Що запропонував Богдан?
—  Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику.
5)     Читання оповідання за особами.
6)     Гра «Читає Незнайко».
Учитель читас речення, навмисно замінюючи в ньому слова. Учні відшукують речення і читають його без помилки.
У гуртку «Умілі руки» діти ліпили з глини (пластиліну) різні гриби. Гліб виліпив три (два) білі гриби з бурими голівками. У Богдана (Галинкй) — три підберезовики.
—  Зараз зима, а ми немовби в осінньому парку (лісі) усі разом побували, — сказала Ганна Григорівна.
7)     Робота за малюнком.
—  Кого ви бачите на малюнку?
—  Чи можете ви впізнати, хто де зображений?
—  Кого не намалював художник?
IV.   ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
—  Про що розповісте батькам удома?