15:50 Читання 1 клас. Урок 52. Закріплення знань про звукове значення букв Гг («ге») і Ґґ («ґе») | |
Читання 1 клас. Урок 52. Закріплення знань про звукове значення букв Гг («ге») і Ґґ («ґе»)Мета: закріпити літературну вимову звуків [г], [ґ]; вчити виразно читати тексти; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати працелюбність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Дзвоник всім нам дав наказ — До роботи швидше в клас. Біля парти станем чемно — Хай мине час недаремно. Будем розум розвивати, Свою пам'ять тренувати. II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Розучування скоромовки Ґава з ґавенятами В гру веселу грають: Крила пробують малі. Ґулі набивають. Н. Становська 2. Робота над чистомовкою Ґан-ґан-ґан — великий півень ґалаґан! Ві-ві-ві — гуляє зранку на траві! Чок-чок-чок — водить за собою курочок. Рі-рі-рі — весело в нашому дворі. III. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Гра «Послухайте і посміхніться» ҐАВА Кіт облизується ласо: Ґава в дзьобі держить м'ясо. Ось поклала біля себе, А коту того і треба. Подивилась ґава вбік — Кіт за м'ясо та й утік. А малятам смішно стало: Ґава ґаву упіймала. І. Бойко — Як ви розумієте вислів упіймати ґаву? 2. Гра «Жук-буквоїд» — Вставте букви, яких бракує. _олуб, _анок, о_ірок, _рунт, а_рус, _арбуз, _азда, _ора. (Голуб, ґанок, огірок, ґрунт, аґрус, гарбуз, ґазда, гора.) 3. Зву ко-буквенпи аналіз слів аґрус, огірок Фізкультхв илинка Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та нарешті він проснувся І довкола озирнувся. Став смачненько потягатись Та чистенько умиватись. Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів. Буде мишку полювати І добро оберігати. Й ми, як котик, відпочили. Щоб міцніли наші сили. 4. Робота за Букварем (с. 86). Опрацювання тексту «Гурток"Умілі руки"» 1) Читання тексту вчителем. — Що робили діти в гуртку «Умілі руки?» 2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання оповідання учнями. — Прочитайте оповідання самостійно і запам'ятайте імена дітей, вчительки. 3) Читання тексту учнями «ланцюжком». — Які гриби виліпили діти? — Що сказала Ганна Григорівна? 4) Вибіркове читання. — Знайдіть слова з буквою «ге» і прочитайте їх. — Що запропонував Богдан? — Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику. 5) Читання оповідання за особами. 6) Гра «Читає Незнайко». Учитель читас речення, навмисно замінюючи в ньому слова. Учні відшукують речення і читають його без помилки. У гуртку «Умілі руки» діти ліпили з глини (пластиліну) різні гриби. Гліб виліпив три (два) білі гриби з бурими голівками. У Богдана (Галинкй) — три підберезовики. — Зараз зима, а ми немовби в осінньому парку (лісі) усі разом побували, — сказала Ганна Григорівна. 7) Робота за малюнком. — Кого ви бачите на малюнку? — Чи можете ви впізнати, хто де зображений? — Кого не намалював художник? IV. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Про що розповісте батькам удома? | |