Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 22 » Інформатика 2 клас. Урок 1. Перша зустріч
00:13
Інформатика 2 клас. Урок 1. Перша зустріч

Інформатика 2 клас. Урок 1. Перша зустріч

Цілі:
- навчально: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп'ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп'ютером;
- розвивальна: формувати вміння сприймати розповідь учителя;
- виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп'ютером, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки; виховувати уважність та спостережливість.
Тип уроку: засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Учитель вітає учнів з початком навчального року.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Ви сьогодні прийшли перший раз у комп'ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп'ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп'ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.
Запитання до учнів
— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?
Підказки:
•/ перший звук цього слова дзвінкий, парний до «с»;
^ другий — дзвінкий приголосний у слові «кіно»;
^ третій — голосний у слові «сад»;
^ четвертий та п'ятий — приголосний у слові «кіно»;
•/ шостий — дзвінкий приголосний у слові «пісня».
Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
Жив на світі маленький Кубик. Весь час лежав він у куточку, припадав пилом і був увесь сірий. Йому було сумно. Ніхто з ним не товаришував. Навіть маленький Петрик, який колись ним грався.
Одного ранку забігла до кімнати Мишка.
— Навколо так гарно! А ти такий сумний.
— Зі мною ніхто не дружить.
— Я буду з тобою дружити. Тобі треба швидше вибратися звідси. Гайда зі мною!
Кубик із Мишкою почали мандрувати. Щодня вони багато подорожували, а ввечері завжди поверталися додому.
Кубик був дуже уважним, спостережливим, усе запам'ятовував. І незабаром він став веселим, гарним і почав зростати. Життя навколо здавалося йому чудовим. Кубик не тільки багато знав, а й міг поділитися знаннями з іншими. А коли знань було дуже багато, він почав їх складати на полички у велику коробку і завжди міг скористатися ними.
Одного ранку Петрика зацікавив великий Кубик, що стояв у кутку кімнати. Він ніби магнітом притягував хлопчика. Той підійшов, доторкнувся до Кубика. Засвітився екран, як у телевізора.
Далі буде.
Запитання до учнів
1.  Як ви вважаєте, ким став Кубик? Доведіть свою думку.
2.  Що допомогло Кубику змінитися?
3.  Чи може змінитися людина, коли буде жити для досягнення певної мети?
4. Для чого живете ви?
5.  Яка ваша найзаповітніша мрія?
6.  Що треба зробити, щоб її досягти?
7.  Що ви знаєте про комп'ютер?
8.  Чи маєте ви вдома комп'ютер?
9. Чи вміють працювати з комп'ютером ваші батьки?
— Для того щоб комп'ютер став вашим помічником у школі і вдома, необхідно знати і виконувати правила техніки безпеки.
Провила техніки безпеки
1.  Заходити в комп'ютерний кабінет слід спокійно, не бігти, не займати «кращі» місця.
2.  Сідати тільки на вказані вчителем місця.
3.  Вмикати і вимикати комп'ютери тільки з дозволу вчителя.
4.  Сидіти на відстані 50—60 см (відстань простягнутої руки) від екрана монітора.
5.  Повідомляти вчителя про всі негаразди в роботі комп'ютерів.
6.  Працювати без перерви за комп'ютером можна не більше ніж 15 хвилин.
7.  Не торкатися пальчиками екрана монітора.
8.  У комп'ютерному кабінеті не можна їсти.
9.  Необхідно дотримуватися чистоти і не смітити.
Можна запропонувати дітям гумористичні малюнки про техніку безпеки (заздалегідь роздрукувати і використати як наочність).
IV. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Завдання за підручником §1,№1,2.
Додаткове завдання
На рисунку поставте « + », якщо вважаєте ситуацію правильною, або «—» — якщо неправильною. Поясніть свій вибір.
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Навколо дерев весело підемо. Різні листочки дружно підберемо. Відразу вгору піднімемо» А потім їх підкинемо. Нехай собі летять!
VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичні роботи розраховані на 15—20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп'ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.
Практична робота
Учні працюють з програмою «Сходинки до інформатики». Як поводитися з комп'ютером. Правила безпечної роботи.
Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VII.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Гра «Мікрофон»
Закінчіть речення: — Я тепер знаю...
— Я тепер умію...
— Я буду пам'ятати...
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: опрацювати § 1, № 3.
2. Додаткове завдання Намалюйте свою мрію.