Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 21. Алгоритми в нашому житті
14:45
Інформатика 2 клас. Урок 21. Алгоритми в нашому житті

Інформатика 2 клас. Урок 21. Алгоритми в нашому житті

Цілі:
-  навчальна: закріпити навички створювати і виконувати алгоритми; ознайомити з прикладами алгоритмів у житті;
-  розвивальна: розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері;
-  виховна: виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, формування вмінь.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бліцопитування
1.  Що таке алгоритм?
2.  Що таке команда?
3.  Кого називають виконавцем алгоритму? Наведіть приклади виконавців алгоритму.
4.  Складіть алгоритм, як ви збираєтесь до школи.
5.  Складіть алгоритм приготування улюбленої страви.
III. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
Робота з підручником §21,№ 1-2. Додаткові завдання Метод «Відкритий мікрофон»
Продовжте речення.
— Об'єкт «комп'ютер» складається з таких пристроїв: системний блок,...
— До об'єктів живої природи належать: тварини, ...
1.  Запишіть ознаки (яка?) об'єкта «книга». 
Книга (яка?)______________________________
2.  Мишко, Ігор, Борис і Вася відвідували спортивні секції. Один з хлопчиків захоплювався плаванням, другий — бігом, третій — стрибками, четвертий — ковзанами. Хто і яким видом спорту захоплювався, якщо Вася не катався на ковзанах, Боря не плавав і не катався на ковзанах, а Мишко бігав? Відповідь. Мишко — бігом, Боря — стрибками, Вася — плаванням, Ігор — ковзанами.
3.  Вправа на увагу. Розгляньте малюнок, закрийте підручник і дайте відповіді на запитання.
— Який об'єкт намальований під цифрою 5?
— Чи має ручку портфель?
— Собачка сидить чи стоїть?
— З якого боку будинку росте ялинка?
— Скільки листочків намальовано на малюнку?
4.  Складіть алгоритм миття посуду. Хто може бути виконавцем цього алгоритму?
5.  Запитання по колу (логічні кінцівки) Закінчіть речення.
— Якщо дерево не білокоре, це не...
— Якщо тварина не живе у воді, це не...
— З яєць вилуплюються...
6.  На уроці фізкультури хлопчики вишикувались у ряд. Микола повідомив, що він шостий зліва і справа. Скільки хлопчиків було на уроці фізкультури?
Відповідь. 11.
7.  Миколиного татка звати Іван Борисович, а дідуся — Семен Петрович. Як по батькові маму Миколки? Підкресліть правильну відповідь: Іванівна, Борисівна, Семенівна, Петрівна.
Відповідь. Дідусь Семен Петрович — мамин тато. 9. Які з цих об'єктів складають пару? Сполучіть їх стрілками.
IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Встаньте, діти, посміхніться. Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться. Вліво, вправо нахиліться. Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.
V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи на комп'ютері.
Практичне завдання
Діти добре попрацювали, тому можна пограти в комп'ютерну гру. Є достатньо програм, які розвивають увагу, спостережливість (пошук предметів), смак (програми з дизайнерським наповненням), формують навички роботи на клавіатурі та з мишею.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — ноги на ширині плечей, руки в боки. Колові рухи руками вперед і назад. Увесь час стежити за кінчиком великого пальця. Повторити 3-4 рази.
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: опрацювати § 21 підручника.
2. Додаткове завдання
Які об'єкти сховалися на цих малюнках?