загрузка...
         
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 25. Різнокольоровий світ
15:05
Інформатика 2 клас. Урок 25. Різнокольоровий світ

Інформатика 2 клас. Урок 25. Різнокольоровий світ

Цілі:
- навчально: формувати вміння комбінувати об'єкти для створення зображень, розфарбовувати зображення; 
-  розвивальна: формувати вміння узагальнювати, міркувати; 
-  виховна: виховувати відповідальність і самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.  Метод «Запитання по колу»
Діти передають один одному справжній чи уявний «мікрофон». Завершіть перелік понять, назвіть їх одним словом.
- Коло, трикутник, овал, ... (квадрат, прямокутник, ромб — геометричні фігури).
- Карась, йорж, короп,... (щука, судак, сом — риби).
- Хвилина, година, доба,... (тиждень, місяць,рік, століття — проміжки часу).
- Мама, донька, тато,... (син, брат, сестра — родина),
2.  Виконайте дії.
До кількості літер українського алфавіту: 
додайте кількість днів тижня,
______+_______=_______
відніміть кількість годин у добі,
______-_______=_______
поділіть на кількість складів у слові «олень».
______:_______=_______
помножте на кількість звуків у слові «дзьоб»,
______*_______=_______
Відповідь. (33 + 7 - 24): 2*3 = 24. 
3. Задача на переливання. Як за допомогою трилітрової банки і п'ятилітрової каструлі набрати з крана у десятилітрове відро 4 л води?
НІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Як ви вже здогадалися з назви уроку, сьогодні ми ознайомимося з кольорами графічного редактора. Якщо малюнок яскравий, якщо кольори вдало підібрані, то такий малюнок милує око і приносить задоволення.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя
Інформація для запам'ятовування
Палітра кольорів— це набір кольорів для малювання. Зазвичай палітра знаходиться в нижній частині екрана графічного редактора.
Палітра містить 28 кольорів. Ліворуч на палітрі є два маленьких віконечка. Верхнє — це колір, яким ви малюєте, а нижнє — це колір фону. Основний колір вибирають за допомогою лівої кнопки миші, а колір фону — правою кнопкою миші. Щоб зафарбувати малюнок, немає потреби використовувати олівець або пензлик. Для цього є спеціальний інструмент, подібний до баночки з фарбою. Якщо натиснути ліву кнопку миші, то «виллється» основна фарба, а якщо праву — фарба фону.
Інформація для запам'ятовування
Зафарбовувати можна тільки замкнену фігуру. Якщо на малюнку є «дірка», то фарба «виливається» на решту малюнка.
Самостійне опрацювання підручника §25.
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником
§25,№ 1-3,5.
Додаткове завдання
Розфарбуйте кольоровими олівцями кожен квадратик заданим кольором.
Що ви дістали?
Кольори: 1 — червоний, 2 — жовтий, 3 — зелений, 4 — синій.
Відповідь. Будиночок.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Я малюю зайчика для вас — раз!
(Колові рухи руками над головою.)
Це у нього голова — два!
(Руки покласти на голову.)
Це у нього вуха догори — три!
(Підняти руки вгору.)
Це стирчить у нього хвостик сірий — чотири!
(Повертати тулуб вправо, вліво.)
Це очиці весело горять — п'ять!
(Руки до очей біноклем.)
1, 2, 3, 4, 5 — нам потрібно спочивать!
Тож піднімемо руки вгору
Та подивимось на зорі.
А тепер всі руки в боки —
Як зайчики — скоки, скоки.
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Учитель нагадує про дотримання правил техніки безпеки.
Практичне завдання
1. Відкрийте програму Paint. Відшукайте на Робочому столі значок з назвою Paint. Клацніть двічі лівою кнопкою миші на значку.
2.  Відкрийте готовий рисунок, місцезнаходження якого вам підкаже вчитель (див. § 25 підручника).
3.  Відшукайте кольорову палітру.
4.  Виберіть інструмент для розфарбовування Заливка і розфарбуйте сонечко жовтим кольором.
5.  У палітрі виберіть блакитний колір і розфарбуйте одну з хмаринок.
6.  Виберіть інструмент Піпетка та визначте, яким кольором ви зафарбували сонечко. Таким же кольором розфарбуйте промені сонечка.
6.  Інші хмаринки розфарбуйте таким самим кольором, яким ви розфарбували першу хмаринку. Колір визначте за допомогою Піпетки.
7.  Якщо ви виконали неправильну дію, то відмініть її (див. § 25 підручника).
8.  Збережіть рисунок, як ми вивчили на попередньому уроці.
9.  Закрийте графічний редактор Paint.
10.  Перевірте, чи закриті всі інші програми.
11.  Виконайте правильне вимкнення комп'ютера.
Учитель перевіряє роботи учнів, зберігає або допомагає зберегти їх у пам'яті комп'ютера.
Релаксація
Гімнастика для очей
Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів.
VIII.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Можливі запитання до учнів
— Чи сподобався дітям урок?
— Які кольори переважають у природі навесні?
— Який рисунок хотілося б вам намалювати в подарунок батькам?
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Завдання за підручником: § 25, № 4.
2. Додаткове завдання
Яка схема відповідає слову «тополя»?
Відповідь. Знаходимо схему, у якій другий і четвертий знак однакові. Це схема 2.