загрузка...
         
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 26. Малювати за допомогою комп'ютера - це просто
15:09
Інформатика 2 клас. Урок 26. Малювати за допомогою комп'ютера - це просто

Інформатика 2 клас. Урок 26. Малювати за допомогою комп'ютера - це просто

Цілі:
- навчально: ознайомити з інструментами Олівець, Пензель, Ластик,
Лупа, Гумка; формувати вміння самостійно створювати рисунки; 
- розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; 
- виховна: виховувати зацікавленість інформатикою. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.  Відшукайте у слові інше слово, підкресліть його: дослід, поми-рились, ведмідь, голос, трикутник, молоко.
2.  Відгадайте загадку. Яких каменів немає в морі? Відповідь. Сухих.
3.  Як за допомогою однієї палички показати на столі трикутник? Як за допомогою двох паличок показати на столі квадрат? Відповідь. Покласти паличку або палички на кут стола.
4.  Термометр показує 3 градуси морозу. Скільки градусів морозу покажуть два таких термометри?
Відповідь. Три.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Під час роботи з графічним редактором часто виникає необхідність виправити помилки: витерти частину рисунка, перенести частину рисунка в інше місце тощо. Сьогодні продовжимо вивчення графічного редактора Paint. Ознайомимося з панеллю інструментів, що допоможе вам самостійно виконувати рисунки, редагувати їх.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Самостійне опрацювання підручника
§26.
Розповідь учителя
Інформація для запам'ятовування
Редагування — це виконання змін. Для цього призначені інструменти Гумка та Лупа. Гумкою можна витерти частину рисунка. Лупа призначена для збільшення потрібної частини рисунка. Гумка повинна мати колір фону.
Щоб виконати таку роботу більш охайно, рисунок можна збільшити за допомогою лупи. Для цього вибираємо інструмент Лупа, наводимо виділення на частину рисунка, який необхідно відредагувати, і виконуємо зміни. По закінченні роботи повертаємося до звичайного розміру рисунка, натиснувши інструмент Лупа і їх.
Учитель нагадує дітям, як можна зберегти рисунок. Якщо є необхідність продовжити роботу над рисунком через деякий час, його необхідно зберегти в пам'яті комп'ютера.
Для цього необхідно натиснути на слово Файл, а потім Зберегти. Щоб не загубити свій рисунок, йому необхідно дати назву (ім'я).
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Робота з підручником
§ 26, № 1-3.
Додаткове завдання
Як називають ці предмети? Для чого їх використовують?
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Бавилися зайченята,
(встати, піднести руки вгору, потягнутися)
Виглядаючи маму і тата.
(Руки на пояс, повороти ліворуч, праворуч.)
Ось так — лапку до лапки, (поплескати в долоні)
Ось так — шапку до шапки, (руки до голови, вгору)
Ось так — вусом потрусим, (похитати головою)
Так, так, так! (Пострибати.)
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Під час виконання практичної роботи дотримуйтеся правил техніки безпеки.
Практичне завдання
1.  Завантажте програму Paint.
2.  За допомогою вчителя ввімкніть лінії сітки на аркуші.
3.  Виконайте рисунок на прикладі.
1)  Виберіть на палітрі колір, яким ви хотіли б намалювати кораблик.
2)  На панелі інструментів виберіть інструмент Пензель.
3)  Виберіть форму та розмір пензля відповідно до розміру сітки.
4) Нарисуйте кораблик, використовуючи поданий приклад.
5)  Розфарбуйте кораблик за власним бажанням.
4. Якщо ви помилилися, можна скористатися Гумкою. Спробуйте стерти зайві або неправильно намальовані частини малюнка.
5.  Придумайте і намалюйте власні рисунки (яблуко, сонечко, телефон, якусь літеру та ін.).
6.  Збережіть рисунок.
7.  Закрийте графічний редактор Paint.
8.  Перевірте, чи закриті всі інші програми.
9.  Виконайте правильне завершення роботи комп'ютера.
Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VIII.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Можна заохотити дітей проведенням конкурсу рисунка. Наприкінці уроку можна нагородити переможця грамотою.
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Завдання за підручником: § 26, № 4.
2. Додаткове завдання
Виконайте математичні дії і прочитайте слова.
ВЕР + ЛИС + ТУ - СУ + О - ЛИ + ЛІТ= Відповідь. Вертоліт.
ВАР + УНТА - РУ + ЖІН + ВКА - Н = Відповідь. Вантажівка.
АВОР + Т + МАК - ОРК + ОБ - МА + УС = Відповідь. Автобус.
Запитання до учнів
— Як назвати одним словом розшифровані слова? Відповідь. Транспорт.
— Яке слово зайве і чому? Відповідь. Вертоліт.