Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 28. І знову текст
15:15
Інформатика 2 клас. Урок 28. І знову текст

Інформатика 2 клас. Урок 28. І знову текст

Цілі:
- навчально:формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою;
- розвивальна: удосконалювати навички самостійної роботи на комп'ютері;
-  виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. До театру пішло 16 дітей. Скільки серед них могло бути хлопчиків, а скільки дівчаток?
Відповідь. 15 + 1, 14 + 2,13 + 3 тощо.
2.  Придумайте основну частину тексту до поданого зачину і кінцівки. Чому підкреслені слова пишуться по-різному?
На землі лежав білий пух. ... ... Пух стрибав на місці.
3.  Антон, Микита, Євген і Олексій розділили порівну між собою мінеральну воду, яка знаходилася у 7 пляшках ємністю 1, 2, З, 4, 5, 6 і 7 літрів. Як вони це зробили?
Відповідь. 1 + 6,2 + 5,3 + 4,7.
Гра «Вмілий художник»
Спробуйте нарисувати фігури, не відриваючи руку від аркуша.
НІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Уже п'ятий урок, як ми вивчаємо можливості графічного редактора Paint. Ми вже встигли багато чого навчитися: рисувати зображення, розфарбовувати та редагувати їх. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось, як додавати текст до рисунка. Це вміння стане вам у пригоді під час створення вітальної листівки чи фотоальбому, власного рисунку, який треба буде підписати.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
— Щоб додати напис до рисунку, треба:
1.  Вибрати інструмент Текст, який позначається буквою А.
2.  Виділити прямокутну область для введення тексту на аркуші.
3.  Вибрати налаштування області ведення тексту.
4.  Вибрати розмір і вид шрифту.
5.  Написати необхідний текст.
Самостійне опрацювання підручника
§28.
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Робота з підручником
§28,№ 1-2. Додаткове завдання
Дорисуйте предмети та розфарбуйте їх.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Станемо струнко! Руки в боки! Пострибаємо, як сороки, Як сороки-білобоки. Стрибу-стрибу! Скоки-скоки! А тепер як жабенята Хочем трохи пострибати. — Ква-ква-ква! Ква-ква-ква! Щоб спочила голова!
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичне завдання
1.  Відкрийте графічний редактор Paint.
2.  Нарисуйте один з рисунків додаткового завдання.
3.  Розфарбуйте рисунок.
4.  За допомогою інструмента Текст зробіть підпис під рисунком.
5.  У правому нижньому куті вкажіть свої ім'я, прізвище та клас.
6.  Збережіть рисунок.
7.  Закрийте графічний редактор Paint.
8.  Правильно виконайте завершення роботи комп'ютера.
Релаксація
Гімнастика для очей
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, розплющити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: § 28, № 3.
2. Додаткове завдання
Зробіть рисунки однаковими та розфарбуйте їх.