Загрузка...
         
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 31. Повторення вивченого матеріалу з тем "Основні складові комп'ютера"
15:25
Інформатика 2 клас. Урок 31. Повторення вивченого матеріалу з тем "Основні складові комп'ютера"

Інформатика 2 клас. Урок 31. Повторення вивченого матеріалу з тем "Основні складові комп'ютера"

Цілі:
- навчально: узагальнити та систематизувати матеріал з тем «Основні складові комп'ютера. Початкові навички роботи з комп'ютером», «Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси»;
- розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне, просторове та алгоритмічне мислення; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
-  виховна: виховувати відповідальність за виконану роботу. Тип уроку: повторення, систематизація та узагальнення вивченого.

ХІД УРОКУ
1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВТОРЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Виконання завдань
7.  Гра «Інформаційне коло»
Діти по черзі утворюють нові слова із запропонованого: наприклад, ІНФОРМАТИКА.
Очікувані відповіді Форма, романтика, формат, мат, кит, кіт, так, кат, рима, тор тощо.
2.   «Пазли»
Для виконання цього завдання можна скористатися магнітною дошкою і заздалегідь створеними картками, на яких записані складові комп'ютера. Можна також зробити наочність у вигляді пазлів. Вправа полягає в тому, що діти розповідають про пристрої комп'ютера і складають пазли.
— Запишіть в овалах, з чого складається комп'ютер. Які ще пристрої ви знаєте?
3.  Підкресліть потрібне.
Людина отримує зорову інформацію, коли:
1)  п'є чай;
2)  розглядає малюнок:
3)  пригадує вірш;
4)  слухає радіо;
5)  розв'язує задачу (думає).
4.  Підкресліть, що може бути джерелом інформації про погоду. Радіо, термометр, книжка, людина.
5.  Підкресліть письмові джерела інформації.
Лист, телеграма, мамина колискова, бабусина казка, пісня, книжка.
6.  Сполучіть лінією. «Хто або що чує пташку».
Який номер останнього будинку на лівій стороні вулиці? (Вправа дозволяє повторити сторони — ліва, права, пригадати, що номери будинків по одній стороні парні або непарні.)
№2                                 №                                    №
11.  Підкресліть зайве:
S  Шкіра, очі, вуха, язик, ніс, обличчя.
S  Круглий, зелений, квадратний, прямокутний.
S  Голосний, тихий, гарячий, дзвінкий.
12.  Знайдіть «зайві» числа в кожному рядку:
1)  10,12, 5, 31,17, 22; (5 — одноцифрове)
2)  3, 7,18, 9, 0, 1; (18 — двоцифрове)
3)  10, 20, 37, 80, 40, 90; (37 — решта закінчуються нулем)
4)  21, 25, 87, 22, 20, 29. (67 — решта числа третього десятку)
13.  Продовжте ряд: 
1)1,2, 3, _,_,_. 2)1,3, 5, _,_,_. 3)2, 4, 6, _,_,_. 4) 6, 5, 4, _,_,_.
НІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Навколо дерев весело підемо. Різні листочки дружно підберемо. Відразу вгору піднімемо, А потім їх підкинемо, Нехай собі летять!
IV. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Учитель нагадує дітям про правила техніки безпеки під час роботи на комп'ютері.
Практичне завдання
Наприкінці семестру можна дозволити дітям ігрову програму з розвивальним змістом.
Релаксація
Гімнастико для очей
У середньому темпі виконати 3-4 колових рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м'язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1—6. Повторити 1-2 рази.
V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Учитель пропонує знайти повідомлення у кожному рядку. Запропоноване завдання призначене для перевірки уважності учнів.
548723УР0124К8956233АКШЧУЄТБСЯ ВИ4378945ДОБ58РЕ22П0694ПРАЦЮВАЛИ123