Загрузка...
         
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 32-33. Повторення вивченого матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці»
15:29
Інформатика 2 клас. Урок 32-33. Повторення вивченого матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці»

Інформатика 2 клас. Урок 32-33. Повторення вивченого матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці»

Цілі:
-  навчальна: узагальнити та систематизувати матеріал з тем «Алгоритми та виконавці», «Об'єкти. Графічний редактор»;
-  розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне, просторове та алгоритмічне мислення; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
-  виховна: виховувати відповідальність за виконану роботу. Тип уроку: повторення, систематизація та узагальнення вивченого.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПОВТОРЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
1.  У хлопчика було 6 кішок, 3 кільця ковбаси і 3 сосиски. Кішки посварилися, бо кожна хотіла сосиску. Як хлопчик помирив кішок?
Відповідь. Поділив усі м'ясні продукти навпіл.
2.  Тетянка, Маринка і Оксанка прийшли на свято в сукнях різного кольору: жовтій, червоній, білій. Тетянка була не у жовтій і не в червоній, Маринка не у жовтій. У якій сукні була Оксанка? Відповідь. У жовтій.
3.  Олі 6 років, Миколка на два роки молодший від Олі. Скільки років дітям разом?
Відповідь. 10 років.
4. Друзі спускалися з гірки. Ігор проїхав далі, ніж Олег. Олег зупинився ближче, ніж Ігор, але далі від Мишка. Хто зупинився ближче за всіх?
Відповідь. Мишко.
5. Діти зібрали 18 каштанів. Олег — у 2 рази більше, ніж Оксанка. Скільки каштанів зібрав кожен?
Відповідь. Олег — 12 каштанів, Оксанка — 6 каштанів.
6.  Розставте дужки:
20:2*5 + 4:2 = 4;
20: 2*5 + 4: 2 = 45. Відповідь
20: (2* 5)+ (4: 2) = 4;
((20: 2)* (5+ 4)): 2 = 45.
7. Автомобілі зупинилися біля світлофора. Визначте, яке твердження правильне:
 Перший автомобіль, який зупинився біля світлофора — «швидка допомога».
 Третій автомобіль після вантажівки — тролейбус.
 Другий автомобіль після таксі — тролейбус. Відповідь. Перше.
8. Розфарбуйте фігурки за алгоритмом:
 Усі квадрати — синім кольором.
 Три будь-яких кола — червоним кольором.
  Решту фігур — жовтим.
— Чи всі дістали однакові малюнки? Чому?
11. Розфарбуйте одну фігуру в мішечках так, щоб два мішки були однаковими.
III. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Руки в боки, в кулачок.
Розгинай — і на бочок.
По колінах вдарим нижче, нижче, нижче.
Руки вгору піднімемо вище, вище, вище.
IV. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Повторення правил техніки безпеки під час роботи на комп' ютері.
Практична робота
Робота з ігровою програмою.
V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ