Загрузка...
         
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 34-35. Підсумковий урок
15:36
Інформатика 2 клас. Урок 34-35. Підсумковий урок

Інформатика 2 клас. Урок 34-35. Підсумковий урок

Цілі:
-  навчальна: підбити підсумки навчального року;
-  розвивальна: розвивати пам'ять, спостережливість, самостійність, логічне мислення;
-  виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики та інших предметів. Тип уроку: нестандартний урок.

ХІД ГРИ
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
У грі — 8 учасників. Кожен учасник гри отримує по 2 запитання за тур. Учасники мають відповідати чітко, швидко (до 3 с). У разі неправильної відповіді відповідає вболівальник.
Той, хто набирає найменшу кількість балів, до наступного туру не проходить. Виграє той, хто у фіналі набере більше балів.

І ТУР. АЛФАВІТ
- Літера-бублик.
- Перша літера в алфавіті.
- Остання літера в алфавіті.
- Літера в окулярах.
- Літера-жук.
- Літера, яка нагадує колесо, прив'язане до кілочка.
- Літера з двома подушками.
- Літера, що нагадує надкушений бублик.
- Літера-півжука.
- Літера «ш» з хвостиком.
- Літера «і» з двома крапками.
- Літера, що позначає голосний звук, але її немає великої.
- Літера «и» з хвостиком.
- Літера «и» з шапочкою.
-  Язиката літера.
- Літера, що гарчить. 
Ви отримали____балів.

II ТУР. ЧИСЛА
-  Найменше число першого десятка. 
-  Чи існує найбільше число в натуральному ряді чисел? 
-  Число, що нічого не означає. 
-  Найбільше одноцифрове число. 
-  Найменше трицифрове число. 
-  Найбільше двоцифрове число. 
-  Найменше двоцифрове число. 
-  Найбільше число п'ятого десятка. 
-  Найменше число четвертого десятка. 
-  Найбільше число сьомого десятка. 
-  Найменше число другого десятка. 
-  Найменше число восьмого десятка. 
-  Найбільше число десятого десятка. 
-  Найменше число третього десятка. 
Ви отримали____балів.

III ТУР. ЖАНРИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ. ЗАГАДКИ
-  Без рук, без ніг, а заліз на пліт.
-  Без рук, без олівця, а малює на вікнах.
-  Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі.
-  Стоїть баба серед літа, у сто сорочок одягнута.
-  Не гавкає, не кусає, а в хату не пускає.
-  Плету хлівець на чотирьох овець, а на п'яту окремо.
-  Без вікон, без дверей повна хата людей.
-  Маленький, чепурненький, крізь землю пройшов, червону шапочку знайшов.
-  Бабця тут ходила, білим землю вкрила.
-  Хоч не шию я ніколи, та голок у мене доволі. 
Ви отримали____балів.

IV ТУР. ТВАРИНИ
-  Чим розмножуються крокодили? 
-  Найбільша тварина у світі. 
-  Найвища тварина. 
-  Найменша пташка. 
-  Найбільша рибина.
-  Назвіть свійську комаху. 
-  Тварини, що мають 6 ніг.
-   Найшвидше з усіх тварин бігає... 
-  Хто спить на морозі в сніговому барлогу? 
-  Він живе в річках, болотах, усіх страшить зубатим ротом. 
Ви отримали____балів.

V ТУР. МУЛЬТФІЛЬМИ
-  Хто був другом Вінні-Пуха?
-  Героєві якого мультфільму подарували фоторушницю? 
-  Найзатятіший ворог Джері. 
-  У якій казці зустрічаєш Черепаху Тортилу? 
-  Добрий привид з мультфільму. 
-  Кого виростила зграя вовків? 
-  Герой-солодкоїжка з пропелером.
-  Як звати хлопчика, якого поцілувала Снігова королева? 
Ви отримали____балів.

VI ТУР. ХИТРІ ЗАПИТАННЯ
- Чи можна у решеті принести воду?
- Що росте догори коренем?
- Що можна побачити заплющеними очима?
- Ти зайшов до темної кімнати. Там стоїть свічка, гасова лампа, газова плита. Що треба запалити у першу чергу?
- Що робить сторож, коли в нього на шапці сидить горобець?
- П'ять горобців сиділо біля ґанку. Вийшла кішка, один горобець сів на пліт. Скільки горобців залишилося сидіти біля ґанку?
Ви отримали____балів.

ФІНАЛ
Оцінюється по 2 бали за запитання. Починає гру лідер. Запитання пропонуються по черзі. У разі неправильної відповіді відповідає суперник.
Запитання фіналу
- За ворітьми 16 ніг. Скільки там сховалося собак?
-  За ворітьми 16 ніг. Скільки там сховалося курей?
- Дівчатка Віра, Надя та Галя збирали ягоди: одна — полуниці, друга — смородину, третя — малину. Хто що збирав, якщо Надя не збирала полуниці, а Галя не збирала смородину і полуниці? У слові перший склад — як у слові «колосок», другий — як у слові «лелека», третій — як останній у слові «просо».
Ви отримали — балів.
Хто тут намальований? Сполучіть точки. Розфарбуйте.
Тваринка посміхається вам. Чому?
Тест для визначення характеристик мислення (Тест для визначення логічних здібностей)
Наприкінці року бажано провести тестування учнів. Можна зробити це за допомогою тестувальної системи або усно. У кожному запитанні позначте один варіант відповіді, який ви вважаєте правильним.
1.  «Лопата» так відноситься до «копати», як «ніж» до:
A)   гострого; 
Б)   різати;
B)   точити.
2.  «Втомлений» так відноситься до «робота», як «гордий» до:
A)   посмішка; 
Б)   успіх:
B)   щасливий.
3.  Яке з поданих слів не співвідноситься з двома іншими?
A)   Свіча; 
Б)   місяць:
B)   лампа.
4. «Подив» так відноситься до «незвичайного», як «страх» до: 
А)   небезпечний;
Б)   неспокійний; 
В)   жахливий. 
6. «Розмір» так відноситься до «довжини», як «нечесний» до:
A)   в'язниця; 
Б)   грішний;
B)   той, хто вкрав.
8. «Краще» так відноситься до «найгірший», як «повільно» до:
A)   швидкий; 
Б)   найкращий;
B)    найшвидший.
10.  Яке з поданих слів не співвідноситься з двома іншими?
A)   Який-небудь: 
Б)   декілька;
B)   велика частина.
11.  «Полум'я» так відноситься до «жару», як «троянда» до:
A)   шип;
Б)   червоні пелюстки;
B)    запах.
12.  Яке з поданих слів не співвідноситься з двома іншими?
A)   Широкий;
Б)   зиґзаґоподібний;
B)    прямий.