укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 22 » Інформатика 2 клас. Урок 4. Познайомимося ближче
00:31
Інформатика 2 клас. Урок 4. Познайомимося ближче

Інформатика 2 клас. Урок 4. Познайомимося ближче

Цілі:
- навчально: сформувати поняття про комп'ютер як сукупність пристроїв, пристрої введення та виведення інформації; пояснити, з чого складається комп'ютер і для чого призначений кожен пристрій; формувати вміння користуватися мишею;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння аналізувати інформацію;
- виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування
1.  Які сучасні комп'ютери ви знаєте?
2.  Чим стаціонарні комп'ютери відрізняються від переносних?
3.  Які бувають види переносних комп'ютерів?
4.  Установіть порядок комп'ютерів від меншого до більшого. 
^ Ноутбук;
^ планшетний комп'ютер; 
^ стаціонарний комп'ютер; 
^ нетбук;
^ кишеньковий комп'ютер;
^ мобільний телефон.
5.  Які ще електронні пристрої ви знаєте?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Розгадайте кросворд
1.  Помічник комп'ютера «з хвостиком».
2.  Комп'ютерний пристрій з екраном.
3.  Комп'ютерний пристрій з клавішами.
— Чи виникли у вас труднощі під час розгадування кросворда? Чи всі слова вам знайомі? — Що спільного між цими словами?
— Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати інші пристрої, які допомагають у роботі з комп'ютером.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Самостійне опрацювання підручника
§4.
Запитання до учнів
1.  Що, на вашу думку, вміє робити комп'ютер?
2.  Які пристрої належать до складу комп'ютера?
3. Для чого слугує кожен з них?
4.  Чи може комп'ютер обійтись без своїх «друзів»?
5.  Що таке пристрої введення інформації? Назвіть їх.
6.  Що таке пристрої виведення інформації? Назвіть їх.
Інформація для запам'ятовування
Монітор — пристрій виведення інформації; екран, що відображує інформацію, з якою працює комп'ютер (текст, картинки чи фотографії, мультфільми чи фільми).
Системний блок — пристрій зберігання пристроїв, що зберігають та опрацьовують інформацію. Забезпечує роботу комп'ютера. Здійснює зв'язок між комп'ютером та іншими комп'ютерними пристроями.
Клавіатура — пристрій введення інформації за допомогою клавіш, що на ній розташовані.
Миша — пристрій введення інформації. Вводити команди та обирати значки миші допомагає курсор, що відображується на екрані монітора.
Принтер— пристрій виведення інформації. Друкує тексти і рисунки.
Колонки — пристрій виведення інформації. Якщо на моніторі ви можете переглядати мультфільм, то колонки допомагають вам чути звуки, які його супроводжують.
Модем — пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, що знаходяться на відстані.
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Завдання за підручником
§4,1-2.
Додаткове завдання
Сполучіть основні пристрої комп'ютера та їх назви.
Виконання логічних вправ
Учитель пропонує учням розв'язати задачі на увагу, спостережливість, кмітливість.
Вправа 1. У черзі за морозивом стоять 13 людей. Таня стоїть сьомою від початку черги. Здогадайся, яка за рахунком дівчинка з кінця черги.
Вправа 2.3 яких тварин складені ці чудовиська?
Вправа 3. Вставте у квадрат зі знаком «?» потрібну фігуру з шести пронумерованих. Учитель звертає увагу дітей на форму тулуба, форму голови і зафарбування.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Сильний вітер до землі Гне дерева молоді. А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Вітер віє нам в лице; Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше. Деревце все вище, вище!
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп'ютері.
Практичне завдання
Можна запропонувати виконати вправи з курсу «Сходинки» (Збери малюнок), «Скарбниця знань», серія «Пізнайко» (на вибір учителя).
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
— Чи цікаво вам було на уроці?
— Чи сподобалося вам працювати за комп'ютером?
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: § 4, № 3.
2. Додаткове завдання
Назвіть загальне поняття до поданих слів.
Шафа, стіл —____.
Липа, верба —____
Одеса, Хмельницький —____.
Мама, тато, діти —____.
Галя, Ярослав, Микола —____.