укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 30 » Літературне читання 2 клас. Урок 5
15:11
Літературне читання 2 клас. Урок 5

Літературне читання 2 клас. Урок 5

Урок 5. ВЕСЕЛЕ СЛОВО. ГРИЦЬКО БОИКО. ДІЛОВІ РОЗМОВИ
Мета: удосконалювати навички свідомого, виразного читання, уміння читати за особами; учити ставити запитання за прочитаним; розвивати зв'язне мовлення, уміння висловлювати оцінні судження; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку 
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Розучування скоромовки
Вибіг Гришка на доріжку. 
На доріжці сидить кішка. 
Хай впіймає кішка мишку.
2.     Робота за таблицею Шульте
Завдання: за ЗО с прочитати числа в послідовності від 1 до 25, не переміщаючи зір за межі центральної клітинки.
3.    Гра «Знайди "зайве" слово»
ліс               лисичка            лісочок             лісовий
котик          кіт                     кит                    котячий
дуб              дубочок            зуб                     дубовий
III.   ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1.     Переказування оповідання Василя Сухомлинського «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
2.     Гра «Збери частини речення»
Побачила —...                                                              принесла додому.
Потрібно готувати уроки, але ж...                               не люблять совісті.
Хитрощі...                                                                    не хочеться.
Купила Наталя хитринки...                                          Лисиця хитринки продає.
IV.   МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
— Послухайте вірш.
АНДРЮХИНІВУХА
Наш малий Андрюха, — Потилицю чуха: «Чом у мене вух аж два, А гусак безвухий? От візьму я вуха, — Думає Андрюха, — І приклею гусаку: Хай він маму слуха».
— Який настрій викликав у вас вірш?
— Чому було смішно?
— Кого висміює автор?
— Чи любите ви читати твори, що викликають сміх?
— Темою сьогоднішнього уроку є «Веселе слово».
Фізкультхвилинка
Заніміла наша спинка
І затерпли кулачки.
Знов у нас фізкультхвилинка,
Наші любі діточки!
Позгинали вправні пальці
В кулачок і з кулачка.
А тепер, немов у танці,
Затанцюєм гопачка.
І ось так поставим руки
До плечей — І розведем.
Колові ми зробим рухи
І на парти покладем.
V.    СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША ГРИЦЬКА БОЙКА «ДІЛОВІ РОЗМОВИ» (с. 12-13)
1.     Робота над загадкою
•   Хоч і відстань розділяє. Він нас з друзями з'єднає. Щоб могли порозмовляти І про все на світі взнати. (Телефон)
— Чи спілкуєтеся ви телефоном?
— З ким?
— З якого приводу?
2.     Самостійне читання вірша учнями
— Про що говорили Петрик і Вона?
— Чи можна назвати її діловою?
— Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша?
—  Яку корисну справу міг зробити кожен із хлопчиків за час такої «ділової» розмови?
— Якою має бути ділова розмова?
— Коли і кому ви телефонуєте?
— Про що розмовляєте? Розкажіть.
3.     Робота в парах
Підготувати і розіграти з сусідом по парті діалог «Розмова телефоном», використовуючи слова ввічливості, звертання, дотримуючись правил спілкування.
— З чого почнете телефонну розмову?
VI.   ПІДСУМОК УРОКУ
— Яким був сьогоднішній урок?
— Що було повчального?
— Який висновок ви для себе зробили?
VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Читати виразно вірш. Відповідати на запитання підручника (с. ІЗ).