укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Лютий » 5 » Муз.мистецтво 2 клас. Урок 14
17:20
Муз.мистецтво 2 клас. Урок 14

Муз.мистецтво 2 клас. Урок 14

Мета:
•   формувати в учнів уміння визначати емоційний зміст музики, розкривати характер, настрій пісень під час їх виконання;
•   розвивати емоційне, зацікавлене ставлення до музики, відчуття рівномірної пульсації;
•   виховувати любов до музики, пісні, творчої праці, комунікативні навички; прищеплювати бажання навчатися.
Музичний матеріал: бразильська народна пісня «Потяг»; Д. Кабалевський «Клоуни»; Т. Попатенко «Щеня і кошеня».
Наочні посібники: нотна хрестоматія; конверти (№ 1. Музика виражає; № 2. Музика зображує) та картки зі словами (за кількістю учнів); картки для роботи в парах.
Обладнання: ТЗН; музичний інструмент; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований.

Хід уроку
Учні входять до класу під музичний супровід (бразильська народна пісня «Потяг»).
1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання
2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Учитель. На попередніх уроках музика дарувала нам різні настрої, розповідала цікаві історії. Ми дізналися, що вона може виражати та зображувати.
Завдання
Розкладіть картки зі словами до відповідних конвертів.
3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. І дорослі, й діти обожнюють цирк. Саме туди ми вирушимо сьогодні. Здійснити цю захопливу подорож нам допоможе музика. На нас очікують зустрічі із... Але про це дізнаємося згодом.
4. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Учитель. Ми знову сідаємо у потяг і вирушаємо у мандрівку. Вокально-хорова робота Гра «Потяг»
Увага, машиніст дає гудокі (Відтворюють звук «у-ууу, у-ууу!».) Потяг вирушає у путь. («Чух-чух, чух-чух, чух-чух».) Гуркочуть колеса. («Тук-тук, тук-тук».) Учитель. Отже, наша подорож розпочалася. Ви вже знаєте, що подорожувати веселіше з піснею.
Продовження роботи над бразильською народною піснею «Потяг»; виконання у русі «ланцюжком».
Слухання музики
Учитель. Ми потрапили до цирку. Скільки тут артистів! Пригадаймо, хто виступає в цирку. Одного разу композитор Д. Кабалевський також відвідав цирк, а згодом у музиці передав власні враження від захопливого циркового дійства, яскравих веселих артистів, які розважають глядачів своїми жартами.
♦  Про кого йдеться?
В цирк мерщій, там чудеса, лине сміх дід небеса. Клоун публіку вітає та малечу розважає. Він потішний відчайдуха, рот — від вуха і до вуха, розсмішити всіх мастак. Ну й кумедний! Чи не так?
Леся Вознюк
♦  Якою може бути музика, що зображує клоунів? Гра «Композитор»
Учитель. Уявіть, що ви — композитори.
♦  Яку ви написали б музику про клоунів?
Учитель. Прослухайте уважно п'єсу Д. Кабалевського «Клоуни».
♦  Який настрій передав нам композитор своєю музикою?
Слухання п'єси Д. Кабалевського «Клоуни» із використанням танцювальної імпровізації.
♦  Що виражає музика цього твору і що зображує?
♦   Чи саме таку музику про клоунів ви очікували почути?
Вокально-хорова робота
Учитель. Напередодні Нового року трапляються казкові пригоди.
♦   Про яку пригоду Щеня і Кошеня розповіла нам пісня на попередньому уроці?
Продовження розучування пісні Т. Попатенко «Щеня і кошеня».
Робота в парах
Учитель. Уважно прочитайте слова на картках і доберіть відповідну картку до кожного куплету пісні.
Робота над виразним виконанням пісні Т. Попатспко «Щеня і кошеня» з елементами інсценування.
5. Підсумок уроку 
Бесіда
♦  3 якими артистами цирку ми сьогодні познайомилися?
♦   Якою є назва цього твору і хто його створив (прізвище композитора)? Учитель. Отже, під час уроку ми переконалися, що музика може розповісти про все — і про почуття, і про пригоди. Вона може передати рух і навіть зобразити циркову виставу.
Учні внходять із класу під музичний супровід (Т. Попатенко «Щеня і кошеня»).