укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Лютий » 11 » Муз.мистецтво 2 клас. Урок 35. Де бували, що вивчали - знання свої перевіряли
15:15
Муз.мистецтво 2 клас. Урок 35. Де бували, що вивчали - знання свої перевіряли

Муз.мистецтво 2 клас. Урок 35. Де бували, що вивчали - знання свої перевіряли

Мета:
•   узагальнити матеріал II семестру «Мова та розвиток музики»; перевірити, як учні навчилися слухати і виконувати музику, як розуміють її мову, наскільки засвоїли основні музичні поняття та терміни;
•   продовжувати виховувати любов до музичного мистецтва.
Музичний матеріал: Р. Шуман «Сміливий вершник»; М. Глінка «Попутна пісня»; П. Чай-ковський «Пісня жайворонка»; пісні за вибором учителя та учнів.
Наочні посібники: нотна хрестоматія; ілюстрації до музичних творів; два кошики; картки із завданнями; паперові жовті долоньки; зображення сонця без промінців.
Обладнання: ТЗН; музичний інструмент; фонохрестоматія.
Тип уроку: урок узагальнення знань.

Хід уроку Муз.мистецтво 2 клас. Де бували, що вивчали
Учні входять до класу під музичний супровід (І. Тучак «Рідний край»).
1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання
2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Незабаром розпочнуться літні канікули, і ви насолоджуватиметеся відпочинком, прогулянками й подорожами. Тож сьогодні наша остання зустріч, що буде незвичною та цікавою. Погляньте: я прийшла з чарівними кошиками: один кошик — із завданнями, а до другого ми складатимемо правильні відповіді у вигляді «долоньок». Отже, спробуймо зібрати повний кошик «долоньок»!
3. ОСНОВНА ЧАСТИНА Виконання завдань
Завдання № 1. Розкажіть, що таке музика. Коли і де вона народилася?
Завдання № 2. Назвіть музичні твори за ілюстраціями (на дошці — ілюстрації до творів: М. Глінка «Попутна пісня», Р. Шуман «Сміливий вершник», Е. Ґріґ «У печері гірського короля»). Які інтонації в них звучать: зображальні чи виражальні?
Завдання № 3. Назвіть основні елементи музичної мови.
Завдання № 4. Гра «Хто на чому грає?» (розважальне)
На баяні — баяніст. На гітарі — ... 
На гармошці — ... А на бубні?..
На кобзі — кобзар. На дудці — ... 
На ложках — ... А на литаврах?..
На флейті — флейтист.
На тубі — ...
На кларнеті — ...
А на балалайці?..
На органі — органіст. На піаніно — ... 
А на роялі?..
Завдання №5. Що таке тембр? Знайдіть правильне визначення.
Завдання № б. Розгляньте малюнки (дятел; струмочок; пташка, яка співає; хмари з блискавками) і визначте: голоси яких музичних інструментів подібні до цих звуків.
Завдання № 7. Проспівайте гаму від ноти «до» вгору та вниз із назвою звуків.
Завдання № 8. Пригадайте, що таке мінор і мажор. Як їх назвати разом? Оберіть правильну відповідь.
Завдання № 9. Як розвивається музика? Які елементи музичної мови можуть змінюватися?
Завдання №10. Розрізне доміно
4. Підсумок уроку. Муз.мистецтво 2 клас. Де бували, що вивчали
Учитель. Ми зібрали повний кошик «долоньок». У нас ще є сонечко, але в нього, на жаль, немає промінців. Утворімо промінці з наших «долоньок». Нехай це сонечко вас зігріває впродовж літа!
Виконання пісні за бажанням учителя та учнів.