укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Березень » 7 » Образ. мистецтво 5 кл Урок 35. Перевір себе!
11:11
Образ. мистецтво 5 кл Урок 35. Перевір себе!

Образ. мистецтво 5 кл Урок 35. Перевір себе!

Мета:
•   навчальна: узагальнити (перевірити) знання учнів, набуті впродовж навчального року;
•   розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися спогляданням творів образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
•   виховна: виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва. Оснащення
•   Матеріали та інструменти: кулькові ручки, аркуші паперу (зошити), тестові завдання (2 варіанти).
•   Зоровий ряд: репродукції творів мистецтва, які вивчали впродовж року. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку Образ. мистецтво 5 кл Перевір себе
1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
2. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
Учитель. Сьогодні підіб'ємо підсумки того, як ви опанували навчальний матеріал, що вивчали впродовж року.
3. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Варіант № 1
1. Вид мистецтва, назва якого походить від грецького слова, що в перекладі означає «пишу, дряпаю, малюю»:
а) живопис;
б) графіка;
в) декоративно-прикладне мистецтво.
2. Художні матеріали художника-графіка — це:
а) олівець, вугілля, крейда, сангіна, різні сорти чорнил, туш;
б) олівець, вугілля, олійні фарби, крейда, сангіна, туш;
в) олівець, вугілля, сангіна, туш, анілінові барвники, соус.
3. Малюнок з натури, виконаний переважно поза майстернею з метою збагачення матеріалу для значнішої роботи або задля практичного вправляння (може бути дуже деталізованим),— це:
а) картина;                          б) замальовка;                          в) пейзаж.
4. Чітка послідовність розташування, поєднання елементів, частин відповідної структури творів — це:
а) ритм;                               б) асиметрія;                             в) симетрія.
5. Пропорції — це:
а) співвідношення частин цілого між собою і з цим цілим;
б) будова, взаємне розташування частин зображуваного предмета чи об'єкта;
в) чітка послідовність розташування, поєднання елементів, частин відповідної структури творів.
6. Віддзеркалення світла від оточуючих об'єктів на тіньовій частині у вигляді світлової плями з розмитими краями — це:
а) тінь;                                 б) рефлекс;                                в) напівтінь.
7. Однозгинний аркуш паперу, скріплений з першим і останнім зошитами блоку та призначений для його з'єднання з палітуркою,— це:
а) фронтиспис;                    б) обкладинка;                          в)   форзац.
8. Вид мистецтва, який здатний відтворити видиму реальність за допомогою кольору на двовимірній поверхні,— це:
а) живопис;                         б) скульптура;                          в) дизайн.
9. Спосіб зображення тривимірного простору та об'ємних предметів на двовимірній площині картини, малюнка, фрески та ін.— це:
а) «сфумато»;                      б) вітраж;                                  в) перспектива.
10. До монументальної скульптури належать:
а) пам'ятники, меморіальна скульптура;
б) пам'ятники, статуетки;
в) пам'ятники, атланти, каріатиди.
11. Створення об'ємної форми у скульптурі — це:
а) ліплення;                         б) моделювання;                       в) висікання.
12. Художній образ у скульптурі створюють за допомогою:
а) об'єму та фактури;
б) об'єму та кольору;
в) фактури та плями.
13. Види декоративно-прикладного мистецтва — це:
а) вишивка, килимарство, розписи, гончарство, різьблення, кування;
б) вишивка, живопис, гончарство, різьблення;
в) вишивка, килимарство, розписи, кування, рисунок.
14. Орнамент — це:
а) візерунок, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів;
б) найпростіший зв'язок кількох ліній, що утворюють елементарну фігуру геометричного чи довільного вигляду;
в) процес узагальнення предмета за формою та кольором на основі дібрання найвиразніших його рис.
15. Художник, який створив низку графічних зображень тварин:
а) І. Рєпін;                           б) В. Ватагін;                           в) Ж. Б. Коро.
16. Співвідношення фарб, кольорів за тоном, насиченістю, що створює певну єдність картини, фрески та ін.,— це:
а) світлотінь;                       б) колір;                                     в) колорит.
17. Тривимірне зображення, що має реальні форми, які розміщені у реальному просторі — це: а) архітектура;                    б) скульптура;                         в) дизайн.
Варіант № 2
1. Серію офортів «Мальовнича Україна» створив:
а) Т. Шевченко;                   б) І. Релін;                                 в) Г. Нарбут.
2. Побудова художнього твору, яка обумовлена його змістом, призначенням і характером,— це:
а) формат;                            б) композиція;                          в) картина.
3. Залежно від змісту та призначення графіка містить:
а) декоративну (книжкову, журнальну та газетну), прикладну або промислову (грамоти, марки, етикетки, реклама), комп'ютерну графіки;
б) станкову (рисунок, естамп), декоративну (книжкову, журнальну та газетну), прикладну або промислову (грамоти, марки, етикетки, реклама), комп'ютерну графіки;
в) станкову (рисунок, естамп), декоративно-ужиткову (журнальну), прикладну або виробничо-промислову (грамоти, марки, етикетки, реклама), комп'ютерну графіку.
4. Батьківщиною силуетного мистецтва є:
а) Україна;                           б) Росія;                                     в) Китай.
5. Чергування будь-яких елементів в певній послідовності — це:
а) ритм;                               б) асиметрія;                             в) симетрія.
6. Зображення, що супроводжує текст літературного твору та полегшує для читача візуалізацію змісту,— це:
а) ілюстрація;                      б) шмуцтитул;                          в) заставка.
7. Екслібрис — це:
а) цінний папір, що підтверджує сплату поштового відправлення;
б) книжковий знак;
в) вирізані з паперу ажурні прикраси.
8. Твори живопису можуть бути:
а) станковими, декоративними, рельєфними та мініатюрними;
б) станковими, монументальними, декоративними та мініатюрними;
в) монументальними, декоративними та мініатюрними.
9. Пленер — це:
а) один з основних художніх засобів живопису;
б) передавання в картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла і атмосфери;
в) співвідношення фарб, кольорів за тоном, насиченістю.
10. Метод «сфумато» розробив:
а) С. Васильківський;        б) Л.даВінчі;                            в) О. Ренуар.
11. Існують такі види скульптури:
а) кругла скульптура та барельєф;
б) барельєф та горельєф;
в) рельєф та кругла скульптура.
12. Яйце, декороване традиційними символами, що намальовані за допомогою воску й барвників,— це:
а) писанка;                          б) мальованка;                          в) дряпанка.
13. Процес узагальнення предмета за формою та кольором на основі добирання найвиразніших його рис,— це:
а) моделювання;                 б) стилізація;                           в) замальовка.
14. Петриківський розпис — це:
а) унікальний вид розпису на деревині чи папері, походить із козацького села П є триківка (Дніпропетровська обл.).;
б) декоративний розпис дерев'яного посуду і меблів, виконаний червоним, зеленим і чорним кольорами на золотому фоні;
в) народний промисел художнього розпису металевих таць.
15. Видатний український скульптор:
а)О.Роден;                          б) Мікеланджело;                     в) І.Пінзель.
16. Умовне позначення будь-якого предмета, поняття або явища, що використовується для збереження і передавання інформації,— це:
а) модуль;                           б) ритм;                                     в) символ.
17. Поширений вид декоративно-ужиткового мистецтва, у якому візерунок або будь-яке інше зображення виконують у ручний чи машинний спосіб на тканині,— це:
а) витинанка;                      б) писанкарство;                      в) вишивка.
4. Підбиття уроку. Образ. мистецтво 5 кл Перевір себе
1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
2. Проголошення уроку завершеним.