укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Жовтень » 24 » Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 23. Веселий танок
12:46
Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 23. Веселий танок

Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 23. Веселий танок

Мета:
- навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із правилами зображення людини у русі; навчити передавати основні рухи людини; ознайомити із правилами побудови людського тіла, його пропорціями;
- розвивальна: розвивати увагу, уміння аналізувати фігуру людини, визначати пропорції; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак;
- виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва. 

Зміст
Оснащення. Образотв.мистецтво 3 кл. Веселий танок
- Матеріали та інструменти: альбоми, будь-які графічні (олівці, кулькові ручки, фломастери та ін.) або живописні (гуаш) матеріали.
- Зоровий ряд: репродукції творів графіків та живописців (В. Первунин-ський «Бал», «Вальс»; П.-О. Ренуар «Танець у селі», «Танець в Буживалі», «Танець у місті»; М. Романішин «Свято»; І. Гончар «Веснянки»; Ю. Баліков «Український танок»; літографія І. Рєпіна «Козачок»). Тип уроку; комбінований урок.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бесіда
* Як називають жанр образотворчого мистецтва, де йдеться про людину, її внутрішній світ? 
* Чим відрізняється портрет певної людини від автопортрету? 
* А як називатиметься портрет, якщо на ньому зображено певну
кількість людей?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Погляньте уважно на репродукції перед вами. Що на них зображено? Як ви вважаєте, про який вид мистецтва ми сьогодні говоритимемо? Так, про танець. (Учитель демонструє наочність,)
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
— Танець належить до найдавніших і найпоширеніших видів мистецтва. Здавна важливі події в житті людини супроводжувалися масовими танцювальними видовищами. Такі видовища — хороводи — відображені у багатьох творах образотворчого мистецтва. У давньому античному світі танці, звісно, суттєво відрізнялися від сучасних, але їх основні різновиди формувались у глибокій давнині — ритуальні, обрядові, військові, сценічні та інші. Жодне свято не обходилось без яскравих танцювальних дійств.
У могильниках було знайдено срібні фігури танцівників, завдяки чому ми можемо відновити деякі танцювальні рухи того далекого часу. А на стінах найстарішого Софійського собору в Києві зберігають стінні розписи часів Ярослава Мудрого (XI століття): один скоморох грає на дуді, другий — б'є в бубон, а третій — танцює наприсядки.
Справжній народний танець — це прояв емоцій, почуттів народу з необмеженою фантазією думок. Він привабливий і неповторний у своїй красі. ? А які танці відомі вам?
Художники всіх часів та народів не могли залишатися байдужими до краси людського тіла, що рухається у танці.
Сьогодні ми спробуємо відтворити на аркуші паперу улюблений танець. Зверніть увагу на репродукції робіт художників. (Учитель демонструє наочність.) т Як митці передають рухи у танці? ? Що відбувається з руками, ногами, тулубом танцівника?
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Дидактична гра «Живі скульптури»
Дидактичне завдання. Спостерігати за позами людини під час ходи, бігу, танцю та проаналізувати, як змінюється положення фігури.
Практичне завдання. Якомога точніше передати пози людини У РУСІ.
Технологія проведення. Ведучий набуває пози (біг, танець, хода). Той учень, який першим відгадав позу, стає ведучим. Під час проведення гри учитель акцентує увагу учнів на положенні рук, ніг та тулуба людини під час рухів.
VI. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
Творче завдання
Намалюйте улюблений танець графічними матеріалами на ваш вибір. Пам'ятайте: необхідно відтворити позу, рухи рук та ніг танцюристів, що відповідали б обраному вами танцю.
VII. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Бесіда
* Чим ви займалися сьогодні на уроці?
* Який танець ви зображували?
* Чим відрізняється зображення людини у спокої від зображення людини у русі?
* Чи можна передати дух танцю, якщо зобразити людину у стані спокою?
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (вдома знайти та розглянути репродукції робіт різних художників, на яких зображено тварин; принести на наступний урок альбоми, будь-які графічні (олівці, кулькові ручки, фломастери та ін.) або живописні матеріали (гуаш, пензлі)).
3. Проголошення уроку завершеним. 
Образотв.мистецтво 3 кл. Веселий танок