укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Жовтень » 24 » Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 24. Анімалістичний жанр
12:49
Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 24. Анімалістичний жанр

Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 24. Анімалістичний жанр

Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити зображувати тварин;
- розвивальна: розвивати навички у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
- виховна: прищеплювати любов до тварин та творів художників-анімалістів.

Зміст
Оснащення. Образотв.мистецтво 3 кл. Анімалістичний жанр
- Матеріали та інструменти: альбоми, будь-які графічні (олівці, кулькові ручки, фломастери та ін.) або живописні матеріали (гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки). о Зоровий ряд: репродукції творів художників-анімалістів (В. Смірін «Байбаки», «Вузькочерепна польовка», «Степова лисиця корсак»; В. Ватагін «Тигр амурський», «Слон»), схеми малювання тварин. о Літературний ряд: загадки про тварин. Тип уроку: комбінований урок.
Словник термінів:
- анімалістичний жанр — жанр образотворчого мистецтва, що зображує тварин;
- анімаліст — митець, який зображує тварин.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Відгадайте загадки.
- Довгі вуха, куций хвіст. До мисливства в нього хист: 
Все знаходить навмання Це маленьке... (цуценя).
- В хаті я мишей ганяю. Вуса ще з дитинства маю. 
Лапкой миюся щодня. Я пухнасте... (кошеня).
а У хазяїна живу. Сіно їм, овес, траву. Працьовита я, грайлива. 
Довгий хвіст, пухнаста грива. Хто ж є я? Так, я — ... (кобила).
- В нас гуляє біля тину. Має носик-нам истину. 
Сам він схож на будячок. Це колючий... (іжачок).
- Здивувалась дітвора: «Це тварина чи гора? 
Як же їсть він, як він п'є?» А для цього хобот є!(Слон)
Ви правильно відгадали всі загадки. Про кого ми говоритимемо сьогодні на уроці? Правильно, про тварин.
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
* Яких тварин ви знаєте?
* Які з них вам подобаються?
* Назвіть свійських та диких тварин.
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя
— Ми вже говорили, що художники зображують те, що їх хвилює, що їм подобається. Так, одні художники зображують пейзажі. Ми їх називаємо художниками-... (пейзажистами). Інших приваблює зображення людей. Таких художників називають художниками-... (портретистами).
А є художники, які захоплюються життям тварин. їм подобається спостерігати за тваринами і малювати їх. Саме про таких художників та їхні роботи ми сьогодні говоритимемо.
(Учитель розповідає про художників-анімалістів, аналізуючи та демонструючи роботи Василя Ватагіна «Тигр амурський», «Слон», Володимира Сміріна «Байбаки», «Вузькочерепна польовка».)
А називають таких художників художниками-анімалістами, тому що жанр образотворчого мистецтва, де йдеться про життя тварин, називають анімалістичним.
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VI. ІНСТРУКТАЖ
Учитель. Уважно розгляньте етапи малювання пінгвіна та черепахи.
VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ Творче завдання
Намалюйте тваринку, що вам найбільше подобається.
VIII. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Бесіда
* Що зображують художники-анімалісти? 
* Яку тваринку намалювали ви? Чому? 
* Які ще тваринки вам подобаються?
IX. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (спостерігати за птахами (як вони рухаються, літають); принести на наступний урок альбоми, аркуші паперу, олівці, акварель, пензлі).
3. Проголошення уроку завершеним. 
Образотв.мистецтво 3 кл. Анімалістичний жанр