укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Жовтень » 28 » Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 32. Театральна афіша
11:34
Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 32. Театральна афіша

Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 32. Театральна афіша

Мета:
- навчальна: навчити учнів використовувати просту шрифтову композицію під час створення ескізу театральної афіші, передавати святковий настрій за допомогою кольору та декору у тематичній композиції;
- розвивальна: розвивати фантазію, уяву, уміння аналізувати театральні афіші; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
- виховна: прищеплювати любов до світу мистецтва — до театру, шанобливе ставлення до роботи художника у театрі, акуратність під час роботи над театральною афішею. 

Зміст
Оснащення. Образотв.мистецтво 3 кл. Театральна афіша
- Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, гуаш (акварель), пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки.
- Зоровий ряд: фотозображення театральних афіш до дитячих вистави, плакати із різними видами шрифтів. 
Тип уроку: комбінований урок.
Словник термінів:
- афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Бесіда
* Чим ми займалися на попередньому уроці?
* Чи можна використати ляльки, створені вами, для постановки вистави шкільного лялькового театру?
* У який спосіб можна запросити учнів школи на нашу лялькову виставу?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, художник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя
— Сьогодні ми говоритимемо про театральну афішу, яка допоможе сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.
Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з'явилися у Греції приблизно в IV столітті до н. е., у Римі — в І столітті до н. є. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?
Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов'язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати. (Учитель демонструє наочність.)
Існує багато шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші. ? Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від
шрифтів у підручниках, дитячих книжках?
Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий. Пам'ятайте про це, створюючи афішу для власної вистави.
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VI. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Бесіда
- До якої вистави ви створюватимете театральну афішу?
- Що буде головним у вашій афіші?
- Який шрифт ви доберете? Чому?
- Які кольори переважатимуть на афіші? Чому?
VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ 
Творче завдання № 1
Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Трое поросят» та ін.
Творче завдання № 2
Уявіть себе художниками, які створюють афіші для вистави. Для постановки вистави за казкою, до якої ви створювали декорації, бутафорію, театральні костюми та ляльок, зробіть театральну афішу.
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (розглянути вдома власні роботи; обрати ту, яка подобається найбільше; принести на наступний урок альбоми, аркуші кольорового паперу, клей ПВА, ножиці, кольорові вирізки із поліграфічної продукції — журналів).
3. Проголошення уроку завершеним. 
Образотв.мистецтво 3 кл. Театральна афіша