укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Жовтень » 29 » Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 33. Картинна галерея
12:36
Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 33. Картинна галерея

Образотв.мистецтво 3 кл. Урок 33. Картинна галерея

Мета:
- навчальна: ознайомити учнів із поняттями «картинна галерея», «картина», «рама», правилами оформлення власних робіт;
- розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
- виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва, акуратність під час оформлення власних робіт. 

Зміст
Оснащення. Образотв.мистецтво 3 кл. Картинна галерея
- Матеріали та інструменти: аркуші кольорового паперу, матеріали для колажу (кольорові вирізки із поліграфічної продукції), клей ПВА, ножиці, серветки для витирання рук, клейонки.
- Зоровий ряд: рамки для оформлення дитячих робіт, зображення рам для картин художників. Тип уроку; комбінований урок.
Словник термінів:
- картинна галерея — приміщення з декількома залами, де зберігають і демонструють картини художників;
- рама — спеціальне оформлення країв картини з метою створення умов для сприйняття зображення, а також відокремлення її від стіни.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бесіда
- Чи відвідували ви художні музеї або картинні галереї з батьками або класними керівниками? 
- Що зберігається у художніх музеях або картинних галереях?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Сьогодні ми завітаємо до картинної галереї. Це буде дуже цікава подорож. Тож вирушаймо!
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя
— З давніх часів люди прагнули до прекрасного — до мистецтва. Деякі люди дуже захоплювалися образотворчим мистецтвом. Вони колекціонували твори образотворчого мистецтва, а потім створювали музеї та галереї, у яких решта людей могла ознайомитись із цими творами.
Картинна галерея — приміщення з декількома залами, де зберігають і демонструють картини художників, т У наш час існують невеликі галереї та музеї, відомі людям
з усього світу. Чи відомі вам такі музеї? Назвіть їх.
Розглядаючи картини у музеях, галереях, можна не тільки побачити різноманітні предмети, а й повернутися у минуле, «завітати» до видатних людей і здійснити подорож до інших країн. Усі ці твори, які дають нам змогу почуватися співучасником цікавої подорожі, створено уявою та руками художників.
Чи подобається вам малювати? Художники — це люди, які своє захоплення образотворчим мистецтвом перетворили на головну справу життя.
Можливо, хтось із вас також у майбутньому стане відомим художником.
Картини, створені художниками, є немовби вікном у великий цікавий світ. Багато картин зберігається у музеях та галереях. Люди мають можливість прийти і побачити їх. » Які   картини   зберігаються у музеях? Про що вони розповідають?
А чи звертали ви увагу на те, як художники оформлюють власні роботи? До кожної картини вони ретельно добирають рами. Рама — спеціальне оформлення країв картини з метою створення умов для сприйняття зображення, а також відокремлення її від стіни. Рама має підкреслювати картину, а не заважати її сприйняттю.
Сьогодні ми спробуємо створити рами для власних робіт із різноманітних матеріалів. Стати у пригоді можуть навіть старі олівці, фломастери, дерев'яні палички від морозива та ін. (Учитель демонструє наочність.)
Також матеріалом для створення рами для власної роботи може стати звичайний папір або аркуші журналів чи залишки шпалер. (Учитель демонструє наочність.)
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VI. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ 
Інструктаж
Учитель. Передусім необхідно обрати те, що саме ви хочете оформити,— малюнок, світлину, картину. Погляньте уважно на обраний твір. Подумайте: яка рама пасуватиме їй? Доберіть матеріали для виготовлення рами.
Творче завдання
Індивідуальна робота. Створіть рами для своїх найкращих робіт, щоб продемонструвати їх на виставці.
Колективна робота. Разом із однокласниками підготуйте виставку найкращих робіт, створених упродовж навчального року, та розмістить її у шкільній галереї.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (вдома знайти та розглянути репродукції робіт різних художників; принести на наступний урок альбоми, олівці, гуаш, пензлі).
3. Проголошення уроку завершеним. 
Образотв.мистецтво 3 кл. Картинна галерея