укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Квітень » 15 » Практичні роботи
15:21
Практичні роботи

Практичні роботи

Практична робота 1 Вивчення різноманітності членистоногих
Мета: ознайомитися з представниками різних класів членистоногих.
Обладнання та матеріали: колекції членистоногих, таблиці та схеми, визначальні картки.
Хід роботи. Роздивіться надані колекції членистоногих або набори малюнків. Опишіть, які характерні ознаки мають представники різних класів. За допомогою визначальних карток установіть, до яких класів вони належать.
Практична робота 2 Порівняння і визначення молюсків за будовою мушлі
Мета: навчитися порівнювати та визначати представників типу Молюски за будовою мушлі.
Обладнання та матеріали: колекції молюсків, таблиці й схеми, визначальні картки.
Хід роботи. Роздивіться надані колекції молюсків або набори малюнків. Опишіть, які характерні ознаки мають представники різних класів. За допомогою визначальних карток установіть, до яких класів вони належать.
Практична робота З Вивчення екологічних груп птахів
Мета: навчитися визначати екологічну групу птахів за зовнішнім виглядом тварини.
Обладнання та матеріали: зображення птахів, таблиці та схеми.
Хід роботи. Роздивіться матеріали. Поєднайте картки із зображеннями птахів у купи, що відповідають певним екологічним групам. Визначте, які спільні ознаки мають представники однієї групи. Які ознаки відрізняють їх бід представників інших груп? Чи є екологічні групи, представники яких мають багато спільних ознак? Чи збігаються систематичний та екологічний поділ птахів? Заповніть таблицю.
Зробіть висновок щодо виливу способу життя й умов середовища на особливості будови тварин.
Практична робота 4 Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин
Мета: дослідити особливості будови кровоносної системи представників різних груп хребетних тварин.
Обладнання та матеріали: схеми й таблиці, макети будови кровоносної системи хребетних тварин, муляжі.
Хід роботи. Роздивіться надані матеріали. Визначте кількість кіл кровообігу, камер серця в представників різних класів хребетних. Чим пояснюється така відмінність? Заповніть таблицю.
Зробіть висновок щодо ускладнення будови кровоносної системи у зв'язку з виходом на суходіл і набуттям теплокровності.
Практична робота 5 Порівняння будови скелетів хребетних тварин
Мета: дослідити особливості будови скелетів представників різних груп хребетних тварин.
Обладнання та матеріали: схеми й таблиці, макети будови скелетів хребетних тварин, муляжі.
Хід роботи. Розгляньте скелети представників різних класів хребетних або їх зображення. Відмітьте, що всі основні частини скелета з'являються ще в архаїчних риб. Зверніть увагу, що загальний план будови наземного хребетного склався в перших наземних - амфібій. Заповніть таблицю, відмітивши, чим представлені різні частини скелета в представників різних систематичних груп хребетних.
Зробіть висновок щодо вдосконалення будови скелета при виконанні ним більш складних функцій переміщення в наземно-повітряно-му середовищі.
Практична робота 6 Порівняння будови головного мозку хребетних тварин
Мета: дослідити особливості будови головного мозку представників різних груп хребетних тварин.
Обладнання та матеріали: схеми й таблиці, макети будови головного мозку хребетних тварин, муляжі.
Хід роботи. Розгляньте макети або зображення головного мозку представників різних класів хребетних. Відмітьте, що всі основні відділи мозку з'явилися ще в досить архаїчних риб. Дослідіть зміну пропорцій різних ділянок мозку при ускладненні рівня організації хребетних тварин. Заповніть таблицю. Зазначте, з яких відділів складаються наведені ділянки мозку. Кольором позначте відділ, що є основним у тій чи іншій групі.
Практична робота 6 Порівняння будови головного мозку хребетних тварин
Зробіть висновок щодо ускладнення будови нервової системи та головного мозку, зокрема з підвищенням рівня організації хребетних тварин.
Практична робота 7
Визначення направленості поведінкових актів тварин (за відеоматеріалами)
Мета роботи: навчитися аналізувати мотивації, що реалізуються в поведінкових актах тварин.
Обладнання та матеріали: відеофрагменти й обладнання для їх перегляду (у разі потреби можна замінити колекцією зображень, зокрема розкадровок).
Хід роботи. Перегляньте відеофрагменти або зображення. Опишіть, які події на них відображені. Що роблять тварини, зняті на цих матеріалах? Яка мотивація зумовлює таку поведінку? Чи є там приклади живлення, пошуку партнера, захисту, турботи про нащадків, переміщення до певних умов і т. ін.?
Зробіть висновок щодо різноманіття направленості поведінкових актів тварин.

ГДЗ решебник 7 клас з  алгебри, української мови
Нові підручники 2015 року 7 клас з іноземної мови, світової літератури