00:36 Природознавство 2 кл. Зустріч 28. Перевір себе: що я знаю про неживу та живу природу восени? | |
Природознавство 2 кл. Зустріч 28. Перевір себе: що я знаю про неживу та живу природу восени?Мета: виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; розвивати пізнавальну активність дітей; вмити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені, правильно поводитися в природі восени. Хід уроку Природознавство 2 кл. Нежива та жива природа восени I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Перевірка домашнього завдання — Які осінні турботи у людей у містах і селах восени? — Розкажіть про те, як у вашій родині заготовляють на зиму осінній урожай овочів та фруктів. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ви доведете, що від неживої природи залежить стан живої природи, я також діяльність людей восени. Переконаєтеся у тому, що розумієте, у чому полягає краса і багатство осені, і знаєте, як потрібно правильно поводитися у природі восени. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручникам (с 66-67) — Оберіть правильпі відповіді тта запитання наших героїв. 1) Рівнодення — це, коли: а) день триває рівно 10 годин, а ніч 14 годин; б) день і ніч тривають по 12 годин. 2) Які природні явища відбуваються у житті рослин восени? а) Розпускання листя на деревах і кущах; б) листопад; в) пожовтіння листя; г) достигання плодів і насіння. 3) Як розмножують рослини? Встанови відповідність. 1) Овочі на городах а) живцями. 2) Кімнатні рослини б) насінням. 4) Які а грибів, що ти бячитп на фотографіях, їстівні, а які — отруйні? а) Білий гриб; б) опеньок осінній; в) лисички; г) бліда поганка. 5. Який птах не належить до перелітних7 а) Соловейко; б) лелека; в) синиця; г) чапля. 6. Що трапиться, якщо восени зникнуть усі жолуді, горіхи та інші плоди? 2. Фізкультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Робота над загадками про комах ■ Серед лісу горбик-дім. Тисячі живуть у нім. Працелюбні ці комахи: Добрі, щирі, розумахи... (мурахи). ■ Тонкі ніжки, дна крила, І за розміром мала. У кімнаті, надворі. Рідна нам, як комарі. (Муха) ■ Фрукти, цукор полюбляє. Де солодке відчуває. В смужку н неї одежина, Із комах уся родина. (Оса) ■ їх дружина кров з нас п'є, В неї хист до цього є. Як над вухом запищить — Так і хочеться набить! (Комар) • По травичці, по землі Коні бігають малі. Іподромом для них луг, Не поставиш їх у плуг! (Коник стрибунець) ■ У червоного малятки На спині краплинки-цятки: Чорні вуса, голова, Любить лагідні слова. (Сонечко) ■ У живого гвинтокрила На спині прозорі крила. Кольорові шати. Любить мандрувати. (Еабка) ■ Заповзята трудівниця, Вана праці не боїться. Дуже сильна ця комаха Називається... (мураха). ■ В мене довгий хоботок, З квіт збираю я пилок. Ще яскраві крильця маю, Безтурботно я літаю. (Метелик) • В нього крила, в нього вуса. Трохи я його боюся. Як летить — так чути звук. Бронзовий великий... (жук). VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Нежива та жива природа восени Хвилинка милування природою — Помилуйся осінніми пейзажами (с. 67) та пригадай наглу осінню мандрівку. — Що тобі запам'яталося, сподобалося найбільше? — Про що захотілося розповісти своїм друзям? — Що тебе вразило? — Які знання ти зможеш використати у щоденному житті? — Тепер ти можеш вирушати у гості до зими. | |