укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Січень » 7 » Природознавство 2 кл. Зустріч 38. Які прикмети у весни?
17:58
Природознавство 2 кл. Зустріч 38. Які прикмети у весни?

Природознавство 2 кл. Зустріч 38. Які прикмети у весни?

Мета: ознайомити учнів з весняними явищами у неживій природі; вчити спостерігати, характеризувати ознаки неживої природи навесні; розвивати уяву; виховувати любов до природи.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Прикмети у весни
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Перевірка домашнього завдання
—  Відгадайте загадку.
•   Привітанням журавля Я пробуджую поля, Я розтоплюю сніги, Щоб ожило все навкруги. Відгадайте, хто вона Ця красуня чарівна? {Весна)
—  Про яку пору року говориться у віртпі? (Про весну.)
—  Дійсно, після суворої красуні-зими з її морозами, хуртовинами, іскристими снігами і дзвінкою кригою до нас приходить весна. Про це ми із упевненістю стверджуємо, подивившись на календар 1 березня.
Уявіть, що календар зник. Невже весна не настане, чи ми не помітимо її приходу?
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
—  Отже, сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як зміни природи відбилися в назвах весняних місяців.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.    Робота за підручникам (с. 91-99)
—  Розгляньте фотографію на с. 92. Прочитайте народну мудрість. Які аміни в природі відбуваються навесні?
—  Прочитайте завдання для ведення спостережень навесні за неживою і живою природою (с. 93).
—  Розгляньте весняний календар природи (с. 94—95). Які відбуваються природні явища в неживій природі? в житті рослин? в житті тварин?
—  Яка пора року змінює зиму? Назвіть весняні місяці.
—  Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Весна настає, сонця додає».
—  Поміркуйте! Коли, на вашу думку, закінчується зима? Які ознаки весни можна спостерігати ще у лютому? Які ознаки весни з'являються у березні?
—  Весна — це шлях, який проходить природа від зими до літа.
—  Розгляньте репродукції картин в художній галереї Матінки Природи (с. 96). Розкажіть, що на них зображено.
—  Синьокрила Сойка поцікавилася: про що розповідають назви весняних місяців?
—  Розгляньте фотографії на с. 97. Як отримав свою назву березень?
Зима ще злиться, бідолаха, та все ж весва бере своє.
і березень бурульку а даху, немов цукерочки, жує.
Т. Коламієць
—  Розгляньте фотографії. Чому квітень назвали квітнем?
Квітень — славний квітникар. Сонячно і рясно уквітчав нам календар пертим цвітом — рястом.
Г. Коламієць
—  Розгляньте фотографії на с. 98. На що наголошує останній місяць весни?
—  Закріпилася в українській мові й інша назва травня — май. Віддавна казали: «Прийде май — сам про себе дбай».
В травні трави молоді, ніби хвилі по воді, розливаються широко, аж радіє наше око.
М. Рильський
Робота в групі
—  Прочитайте мудрі народні вислови про весняні місяці.
—  Поясніть зміст народних висловів.
—  Пригадайте вірші та загадки про весну.
Робота в парі
—  Складіть розповідь на тему: «Чому ми любимо весну?». За бажанням використайте ілюстрації, вміщені на с. 99. Які ознаки весняних місяців можна
розгледіти на картинах?
2.    Фіакультхвилинка
V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Чому так говорять?
—  Поміркуйте, чому н народі кажуть:
•   У квітні щука хвостом лід розбиває.
•   Дощ весняний хліби піднімає.
•   Дощ у травні зайвим не буває.
•   Квітень       а водою, а травень — а травою.
VI.  Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Прикмети у весни
VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
—  Разом із дорослим складіть казку про весну в саду (парку, лісі, тюлі) на вибір.
—  Поміркуйте, який весняний місяць вам подобається найбільше. Доведіть свою думку.