укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Січень » 11 » Природознавство 2 кл. Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?
15:35
Природознавство 2 кл. Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?

Природознавство 2 кл. Зустріч 50. Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні?

Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання
—  Які найперші ознаки весни в неживій природі, у житті рослин і тварин вам удалось помітити?
—  Розкажіть, як ви разом із дорослими виготовляли тппаківні для птахів.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ви доведете, що розумієте, як від стану неживої природи навесні залежить розвиток рослин, життя тварин і людей, і знаєте, як правильно поводитися в природі навесні.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.    Робота аа підручникам (с 122-123)
їжачок Хитрячок запитус.
1) Весна — це шлях, який проходить природа від... Закінчи речення.
2) Сніготанення, скресання криги на водоймах, льодохід, повінь — це весняні явища в житті... (природи). Встав пропущене слово.
3) Обери, які з цих рослин занесені до Червоної книги України, а) Підсніжники;
б)бузок;
в) береза;
г) тюльпани.
4) Що станеться, якщо всі люди, які бувають серед природи, вириватимуть для букетів квітучі рослини у лісі й степу, на луках?
5) Що станеться, коли люди не купуватимуть букетики дикорослих весняних рослин? 6) Як ти діятимеш, якщо натрапиш серед трави на безпомічних пташенят чи звірят?
2.    Фізкультхвилинка
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.    Хвилинка милування природою
—  Розгляньте фотографії весняної природи. Помилуйтеся пейзажами та пригадайте наглу весняну мандрівку.
—  Що вам запам'яталося, сподобалося найбільше?
—  Про що захотілося розповісти своїм друзям?
—  Що вас уразило?
—  Які знання ви зможете використати у щоденному житті?
—  Тепер рушаємо у четверту мандрівку — в гості до літа.
2.    Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі
Робота в групах Можна орієнтуватися:
■   За Сонцем
Встановити палицю — гномон у землю, розчистити навкруги поверхню. Найменша тінь від гномона буває... (опівдні, вранці, ввечері), і вона вказує на... (північ, південь).
■   За деревом, що стоїть окремо
Дерево, що окремо стоїть, має менте гілок з... (північного, південного) боку. Встаємо обличчям у бік півночі і визначаємо інпті сторони горизонту.
■   За мохами і лишайниками
На... (південній, північній) стороні стовбура дерева більше моху. Те саме правило стосується каміння — мох наростає з... (північного, південного) боку. 
   За мурашником
Мурашник має пологий схил на (півночі, півдні) — і крутіший на... (півночі, півдні), так само, як правило, мурашники розташовуються на... (півдні, півночі) від дерева.
VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Погода та природа навесні
—  Що нового ви дізналися на уроці?
VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
—  Підготуйте повідомлення про прикмети, які допомогають орієнтуватися в лісі.