укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Січень » 11 » Природознавство 2 кл. Зустріч 56. Як живеться тваринам у лісі влітку?
15:54
Природознавство 2 кл. Зустріч 56. Як живеться тваринам у лісі влітку?

Природознавство 2 кл. Зустріч 56. Як живеться тваринам у лісі влітку?

Мета: поглибити знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.

Хід уроку Природознавство 2 кл. Життя тварин у лісі влітку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.     Перевірка домашнього іавдання
Учні в парах розповідають одне одному підготовлену розповідь про те, які з наших лісових ягід смачні и корисні, а які — небезпечні в навіть отруйні.
2.     Слухання вірша
А я у гай ходила... 
А я у гай ходила 
По квітку ось яку! 
А там дерена- люлі 
І все атак зозулі:
— Ку-ку!
Я зайчіка зустріла. 
Дрімав він на горбку. 
Була б його спіймала, 
Зозуля ізлякала:
- Ку-ку!
3. Тичина
—  Кого зустріла дівчинка у гаю?
—  А кого ви бачили, коли бували в лісі?
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про особливості життя комах, птахів і звірів улітку.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.    Робота аа підручникам (с 140-141)
—  Пригадайте! Яких лісових тварин ви знаєте? Чи знаєте ви, яких тварин у лісі найбільше: звірів, птахів чи комах? Що ви про це прочитали?
—  Роздивіться фотографії на с. 140 і розкажіть, що на них зображено? (Гусінь об'їдає листя яблуні, руда лісова мураха тягне гусеницю.)
—  Що розповіла Синьокрила Сойка про лісове пташине товариство?
—  Чому червень — місяць тиші у лісі? Поміркуйте, яку користь приносять птахи лісам, садам, полям?
Робота в парі
—  Хто є хто серед птахів?
—  Знайдіть на малюнку соловейка, зяблика, дятла звичайного, зозулю. Чим вони годують своїх пташенят?
—  Секрет від Синьокрилої Сойки: «Золотомушка червоночуба (або коро-льок) — найменша серед наших птахів».
Робота в групі
—  Хто зі звірів шо їсть?
—  Знайдіть на малюнку (с. 141) лісову мишу, кабана, козулю та їхні корми.
їжачок Хитрячок попереджає: «Різні звірі можуть одним і тим самим кормом живитися, навіть якщо пі звірі дуже різні. Наприклад, кабан і лісова мита »■
—  Поміркуйте! Що сталася б з деревами, якби в лісі не було птахів? Чому?
—  Чому треба оберігати не тільки самих тварин, а й ті місця, в яких вони живуть?
—  Складіть ланцюг живлення у лісі влітку.
Підсумок. У лісі життя тварин пов'язане з добуванням корму. У лісі «зайвих* тварин не буває.
2.    Фізкультхвилинка
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
1.     Гра «Хто живе в лісі?»
—  Серед перелічених тварин визначте тих, що живуть у лісі: білка, горобець, собака, рись, їжак, ластівка, морська свинка, бурий ведмідь, гуска, лелека, лось, шишкар, дятел, мурашка, яояуля.
2.    Гра «Хто де живе?»
—  Правильно помістіть звірів у свої будиночки.
Хто живе?                     Де живе?
Ведмідь                         лігво
лисиця                          гайно
білка                             барліг
вовк                              нора
(Ведмідь — барліг, лисиця — нора, білка — гайно, вовк      лігво.)
VI.  Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Життя тварин у лісі влітку
—  Які тварини живуть у лісі?
—  Кого називають санітарами лісу? (Рудих мурашок, бо вони знищують безліч шкідливих комах.)
—  Чим корисні птахи лісу? (Знищують безліч комах, які завдають шкоди деревам.)
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 140-141.
—  Розкажіть про одну з тварин, про яку розповідається в тексті. Користуйтеся таким планом:
1) Назва тварини.
2) До якої групи належать: звірі, птахи чи комахи.
3) Зовнішній вигляд.
4) Де живе.
Я) Чим живиться.
—  Запропонуйте провести у класі веселу виставку «Лісове товариство». Доберіть до неї фотографії та малюнки.