укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Грудень » 13 » Труд.навчання 2 клас. Урок 23. Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавля
00:39
Труд.навчання 2 клас. Урок 23. Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавля

Труд.навчання 2 клас. Урок 23. Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавля

Мета: формувати вміння працювати з пластиліном; удосконалювати техніку роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії, орієнтуючись на зразок, ефективно співпрацювати як з учителем, так І з однолітками, поважати у спілкуванні партнера і самого себе; виховувати посидючість, вміння дружити, любов до навколишнього світу.
Обладнання: пластилін, картон, клей, стеки, дощечки для пластиліну, ілюстрації із зображенням героїв казок, мультфільм «Лисиця і Журавель».

Хід уроку Труд.навчання 2 клас. Посуд для Лисиці і Журавля
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.    Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо працювати у техніці «мозаїка», виготовимо аплікацію. Будемо навчатися працювати в парах — це означає вміти слухати і чути, точно виражати свої думки, поважати думку партнера. Відгадайте назву нашого виробу:
— Так, виріб називається «Посуд для Лисиці і Журавля».
2.    Вступна бесіда
На дошці — ілюстрації із зображенням казкових героїв.
—  Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона існуватиме стільки, скільки будуть жити люди.
Сьогодні ми спробуємо побувати у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і побачимо, як добро перемагає зло.
— Які казки полюбляєте ви?
— Хто їх написав?
— Кого з головних героїв ви пам'ятаєте?
— Чого навчають казки?
— А цих героїв ви пам'ятаєте?
•   В лісі молодиця гуляє 
На всі боки поглядає. 
На ній шубка дорога 
Вся горить, мов золота. 
Хвіст пухнастий і м'який. 
Що за звір такий? (Лисиця)
•   Довгоносий ґречний пан 
Сірий одягнув жупан: 
До бабиних конопель 
Повадився... (Журавель).
— Так, це Лисиця та Журавель. Сьогодні ми виготовимо для них посуд.
Журавель і лелека 
їдять страву із глека. 
М'ясом ласує лиска 
З полив'яної миски. 
Ми помиримо знову 
Наших друзів казкових.
Фізкул ьтхвилинка
3.    Демонстрування та аналіз зразка
Інструктаж учителя
— Розгорніть підручник на с. 97 та розгляньте зразки посуду.
ГЛЕЧИК
•   Обліпіть товсту палку пластиліном {більшу частину палки обгорніть па пером, щоб її легко було витягнути).
•   Витягніть палку.
•   Розрівняйте краї глечика.
•   Скатайте джгутик. Зробіть ручку для глечика. Прикріпіть ручку.
•   Просушіть.
МИСКА
•   Скачайте кульку. Виліпіть корж.
•   Поглибте середню частину, заокругліть її.
•   Краї відігніть у боки і стоншіть.
•   Виліпіть миску або тарілку.
•   Просушіть.
•   І глечик, і миску можна заґрунтувати і розфарбувати фарбами за власним задумом.
III.   ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
Діти повторюють правила роботи у парі та правила безпеки при роботі з пластиліном.
Учитель за потреби надає допомогу.
IV.   ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
— Яка чудова у нас виставка!
— Ми опинилися у чарівній казці. Чи змогли ви помирити Лисицю та Журавля?
— Чи все у вас вийшло, що задумали?
— Хто зазнав труднощів?
— Хто зумів допомогти товаришеві?
Перегляд мультфільму «Лисиця та Журавель»
V.  Підсумок уроку. Труд.навчання 2 клас. Посуд для Лисиці і Журавля
— Чи сподобався вам урок?
— Що таке казка?
—  Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.