Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 15 » Укр. мова 2 кл. Урок № 24. Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком планом і змістом вірша
13:37
Укр. мова 2 кл. Урок № 24. Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком планом і змістом вірша

Укр. мова 2 кл. Урок № 24. Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком планом і змістом вірша 


Мета: закріплювати вміння вимовляти і писати слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; розвивати зв'язне мовлення, вміння давати повні відповіді на запитання; виховувати уважність.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Хвилинка каліграфи
Яя ля ям ять ся тя Як яс ял ия Ясен якір яблуня Ялта Ярйнка Ялинка сія ясними вогнями.
— Поясніть уживання великої букви.
— Назвіть послідовно звуки і букви у слові яблуня.
— Доберіть до слова Ярйнка назви ознак.
— Підкресліть у реченні глухі приголосні.
2.     Зоровий диктант
Після дощу пахло вологістю. Кожне село має свою історію. Леся слухала солов'їний спів. Проворна синичка клює зерно. По синьому озеру пливе човен.
НІ.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ми вчитимемося складати розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.    Робота за підручником (с. 36-37)
Вправо 1
— Прочитайте вірш. Про яку пору року в ньому розповідається?
—  Порівняйте малюнок із текстом вірша. Чи відповідає зміст малюнка змісту тексту?
— Прочитайте виділене слово. Які дії воно означає в таких реченнях?
Ходить дитина (йде). Ходить пароплав (пливе).
Вправа 2
— Розгляньте малюнок. Розкажіть, що на ньому зображено.
Вправа З
— Дайте відповіді на запитання. Запишіть.
•   Яка пора року зображена на малюнку?
•   Які хмари пливуть по небу?
•   Якого кольору листочки на деревах?
•   Які плоди дарує осінній сад?
•   Куди відлітають лелеки?
•   Які кольори використав художник?
— Доповніть речення словами з тексту. Живе (хто?)_____,_____,_____.
2.    Фізкультхвилинка
Станем в коло, дітвора. Дітвора, дітвора. До ялинки вже пора. Нам пора, нам пора. Станем в коло й покружляєм. Покружляєм, покружляєм. Зупинились й поплескаєм. Поплескаєм, поплескаєм. Тупаємо ніжками. Мов йдемо доріжками. Наче зайчики, йдемо. Ідемо ми, ідемо. Поплигали, поскакали І за парти посідали.
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.    Гра «Додай словечко»
— Уставте потрібні слова. Прийшла (яка?) осінь.
Дерева і кущі одягли (яке?) вбрання. Повіває (який?) вітерець. Сонечко (щоробить?), але не... (Хто?) готується до...
2.    Гра «Віднови словечко»
— Поділіть текст на речення.
Підкралась холодна осінь дерева і кущі скинули свої розкішні вбрання сонечко все рідше виглядає комахи поховалися у щілини.
VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
Осінь така мила, осінь славна 
Осінь матусі їсти песо: 
Борщик у горщику; 
Кашка у жменьці; 
Скибка у пазусі; 
Грушки у фартушку. 
Осінь така мила. 
Осінь славна, щира.
II. Тичина