09:15 Укр. мова 2 кл. Урок № 31. Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення | |
Укр. мова 2 кл. Урок № 31. Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшенняМета: закріплювати знання учнів про позначення м'якості приголосних знаком м'якшення; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати охайність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Хвилинка каліграфи ьо сь сьо нь ньо ть тьо ць цьо Олівець молодець палець 2. Вправи на повторення — Побудуйте речення зі слів. Підкресліть буквосполучення ьо. Не відкладай, на, роботи, завтра, сьогоднішньої. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви закріпите отримані знання про позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 44-45) Вправо 1 — Прочитайте вірш. Що цікавого ви помітили? — Прочитайте слова, які звучать однаково, а значення мають різні. — Складіть і запишіть власні речення з підкресленими словами. Вправо 2 — Прочитайте текст. З якої казки це уривок? — Спишіть другий абзац, уставляючи слова з довідки. — Вимовте звуки, назвіть букви в підкреслених словах. Поділіть ці слова на склади для переносу. Вправо З — Прочитайте вірш, уставляючи пропущені букви. — Які букви пропущено? Вимовте звуки, які позначають підкреслені букви. Які це звуки, чому? — Спишіть речення зі словами, у яких пропущені букви. 2. Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору,— На носочках піднялись. Підняли голівку вгору Й на долоньки подивись. Руки в сторони розводим, Опускаєм плавно вниз. Присідати ми почнем. Добре ноги розімнем. Раз присіли — руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали, Нахил вліво — раз, два, три! Повертаємося вправо. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже й кінець. Хто ж старався — молодець! V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Гра «Утвори за зразком» Один Багато День деньки пень кінь опеньок 2. Творче списування — Спишіть слова, вставляючи пропущені букви. Поставте наголос. С..годні, т..хкає, сл..зи, л..дяник, л..тчик, с.мий, бад..рий, в..сна, оз..рце, н..бесний, з.-мовий, кал..ндар, дорі..ка, соло..кий. VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 45, вправа 2. — Дізнайтеся про пригоди олов'яного солдатика, прочитавши казку. Розкажіть. Спишіть перше і друге речення вправи 2. — Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова. | |