Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Укр. мова 2 кл. Урок № 32. Урок розвитку зв'язного мовлення
09:17
Укр. мова 2 кл. Урок № 32. Урок розвитку зв'язного мовлення
Урок 32. Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за серією сюжетних     малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися»

Мета: розвивати мовлення, мислення учнів; розширювати словниковий запас; виховувати Інтерес до слова.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Хвилинка каліграфії
Ють вя ал св
Малюють прикрашають свято
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви побуваєте у ролі казкарів — складатимете казку за серією сюжетних малюнків з опорою на авторську казку.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.    Робота за підручником (с. 46-47)
Вправа 1
— Розгляньте малюнки. Розкажіть, що на них зображено.
Вправа 2
— Складіть і запишіть казку за малюнками та запитаннями.
•   Де зібралися гриби?
•   Які гриби прийшли на свято?
•   Як вони веселилися?
•   Що почули гриби?
•   Де який гриб заховався?
Вправа З
— Прочитайте текст. Про які гриби в ньому розповідається?
— Чи подібна ваша казка до казки автора?
—  Зверніть увагу на підкреслені слова. Такі слова прикрашають текст. Вони неначе малюють предмети. Це образні слова.
—  Прочитайте виділені слова в тексті. Поміркуйте, як утворилися назви грибів.
—  Поясніть вираз: стоїть як укопаний. (Нерухомо, непорушно, застигши на місці.)
2.    Фізкультхвилинка
V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
— Спишіть слова, вставляючи ь. Назвіть одним словом.
Олен.., рис, лос, ведмід.. — це ... 
Карас, окун.. — це ... 
Васшь.ко, Петрус, Івас — це ...
VI.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
—  Поміркуйте, які з буквосполучень си, йьо, ма, ьо, йу, льо, га, нь, нйьо не можуть уживатися в словах.
— Чи погоджуєтеся ви з таким твердженням?
Одна буква може позначати два звуки. Але дві букви ніколи не позначають один звук.
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Загадки про гриби
•   Із своїх найперших днів Найбіліший із грибів.
По властивостях він цінний.
Лікар від хвороб відмінний. {Боровик)
•   Обліпили всі пеньочки Мами-тата сини й дочки: Наче нитки, всі тоненькі. Вишукані й чепурненькі. (Опеньки)
•   Красень гриб цей хоч куди. Та у руки не бери! Кожна муха його знає,
Як побачить — геть втікає! (Мухомор)
•   Ці грибочки невеличкі.
Із близнючок в них сестрички. По лісах мандрують пішки. Носять рижі босоніжки. (Лисички)
•   Слизьку шапку одягнув, І піддеревом заснув...
З задоволенням збирають
І на зиму закривають. (Маслюк)
•   Добра людям помічниця:
Є їй чим в житті гордиться!
У теплицях місце має —
Йод в собі для нас тримає! (Печериця)
•   Це справжнісінька актриса: В капелюсі, шапці, лиса... Різні ролі в лісі грає, Перевтілень безліч знає. (Поганка)
•    Сирі шапки, сирі ніжки. Можна і сирими трішки... Видів безліч, всі смачні: Ласі, добрі, їстівні! (Сироїжки)
•    Під березою грибочок, Поряд жінка і синочок... З деревом вони куми.
Добре знаємо їх ми! (Підберезовик)