Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Укр. мова 2 кл. Урок № 33. Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки
09:19
Укр. мова 2 кл. Урок № 33. Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки

Укр. мова 2 кл. Урок № 33. Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки

Мета: узагальнити вивчений матеріал про тверді та м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Хвилинка каліграфи
Для клю день не сльо
— Який склад одержимо, якщо м'який звук у ньому замінимо на твердий? Пла рук глу ле тро
— Який склад одержимо, якщо твердий звук у ньому замінимо на м'який?
2.     Вправи на повторення
—  Назвіть склади з м'якими приголосними в словах: тюлень, лисиця, ялина, тополя.
—  Запишіть слова і позначте в дужках кількість звуків і букв у них (побудувати звукові моделі): сіль, дзьоб, маяк, бджола, щука, Юрась, льон.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ми узагальнимо ваші знання про тверді і м'які приголосні, написання слів із ними.
IV.   УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1.    Робота за підручником (с. 47-48)
Вправа 7
— Прочитайте вірш. Про яку пору доби в ньому розповідається?
—  Спишіть два останні речення. Підкресліть букви, які позначають м'які приголосні звуки. Зробіть звукову схему виділеного слова.
Вправа 2
— Прочитайте текст. Як утворюється дощ?
— Спишіть текст, уставляючи пропущені букви.
— Яку букву ви вписували?
— Зробіть звукову схему виділеного слова.
Вправо З
— Прочитайте текст.
—  Спишіть перші два речення. Вимовте звуки, назвіть букви у виділених словах.
— Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова.
2.    Фізкультхвилинка
Раз! Два! Час вставати. 
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідаймо, 
Швидко втому проганяймо.
П'ять! Шість! Засміялись, 
Три рази понахилялись.
Зайчик сонячний до нас 
Завітав у світлий клас.
Будем бігати, стрибати, 
Щоб нам зайчика впіймати.
Прудко зайчик утікає 
І промінчиками грає.
Сім! Вісім! 
Час настав Повернутися до справ.
3.    Списування з граматичним завданням
— Спишіть слова, поділяючи їх для переносу.
Донька, опеньки, синька, пальма, пісенька, гайка, чайник, впіймав.
4.    Складання речень
— Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення, опеньки, коло, ростуть, пеньків, восени
співала, пісеньку, доньці, мама
V.    ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Назвіть пари приголосних звуків за твердістю — м'якістю.
—  Який приголосний звук завжди м'який? Якою літерою він позначається?
—  Якими буквами позначається м'якість приголосних звуків на письмі? Наведіть приклади таких слів.
—  Як правильно переносити слова зі знаком м'якшення? Наведіть приклади.
VI.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 48, вправа 3.
—  Спишіть другий абзац вправи 3, уставляючи пропущені букви та слова з довідки.