09:35 Українська мова 2 клас. Урок № 35. Подовжені м'які приголосні звуки | |
Українська мова 2 клас. Урок № 35. Подовжені м'які приголосні звукиМета: навчати учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Хвилинка каліграфи Ття ззя лля сся Взуття вугілля волосся 2. Вправи на повторення — Прочитайте скоромовку. Випишіть слова, у яких є м'які приголосні. У сіни Мусій сіно носив. — Спишіть слова в алфавітному порядку. Запам'ятайте їх написання. Над словами поставте наголос. Волосся, колосся, завдання, читання, суддя, насіння. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ми працюватимемо над написанням слів із подовженими м'якими приголосними звуками. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (с. 50-57) Вправа 1 — Прочитайте вірш. Про які прикмети осені в ньому розповідається? — Спишіть друге речення. — Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів за зразком. Вправа 2 — Прочитайте текст. Між ким відбувається розмова? — Прочитайте діалог сонечка й осики. Про яке сонечко йдеться? — Спишіть перші два речення. Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова за зразком попередньої вправи. — Випишіть слова — назви комах, яким давала притулок осика, в абетковому порядку. Вправа З — Прочитайте. «Зберіть» склади і запишіть слова, — З одним словом на вибір складіть речення. — Зробіть звукові схеми слів. Поділіть слова для переносу. 2. Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору,— На носочках піднялись. Підняли голівку вгору Й на долоньки подивись. Руки в сторони розводим. Опускаєм плавно вниз. Присідати ми почнем. Добре ноги розімнем. Раз присіли — руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали, Нахил вліво — раз, два, три! Повертаємося вправо. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже й кінець. Хто ж старався — молодець! V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ — Утворіть слова за схемою. Запишіть їх в алфавітному порядку. VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 50, вправа 2. — Спишіть слова осики із вправи 2, уставляючи пропущені букви. Складіть і розкажіть закінчення казки. | |