13:40 Укр. мова 2 клас. Урок 111. Складання розповіді за поданим малюнком та планом | |
Укр. мова 2 клас. Урок 111. Складання розповіді за поданим малюнком та планомМета: навчати учнів складати розповідь за поданим малюнком та планом, записувати її; розвивати зв'язне мовлення, вміння давати повні відповіді на запитання, дотримуватися при складанні розповіді логічної послідовності; виховувати бережливе ставлення до книги. Хід уроку Укр. мова 2 клас. Складання розповіді I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Учні зачитують складені діалоги. Розігрують кілька діалогів у парах. — Які слова вибачення ви почули в діалозі, який прослухали? — Навіщо нам потрібно вживати ввічливі слова. III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Читання вірша вчителем. Виконання вправи 7 (с 164) — Про що йдеться в цьому вірші? — Що таке бібліотека? — Як про це говорить автор? — Як пояснює словник? (Робота зі словником, с. 164) IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ми подорожуватимемо до бібліотеки. Дізнаємося значення багатьох нових слів, будемо вчитися складати і записувати розповідь за поданим планом. V. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ 1. Розглядання малюнка (с. 165). Виконання вправи 2 — Кого ви бачите на малюнку? — Куди прийшли діти? Що вони роблять у бібліотеці? — Що таке читальний зал? — Хто видає книги? 2. Каліграфічна хвилинка Чч Чч читання — Запишіть з пам'яті приказку. Читання — найкраще навчання. — Виконайте звуко-буквений аналіз слова читання. 3. Словникова робота (с. 765) Ознайомлення учнів зі значенням слів формуляр, абонементу читальний зал, стелажі. Герой — головна дійова особа літературного твору. — Які ваші улюблені герої? 4. Складання усної розповіді за планом. Виконання вправи 3 (с. 165) Учням слід пояснити, що під час складання розповіді слід уникати повторень слів, усі речення повинні бути зв'язані між собою. — Придумайте до тексту заголовок. Фізкультхвилинка 5. Запис розповіді в зошити (під керівництвом учителя) Орієнтовна розповідь, яку можуть скласти учні У БІБЛІОТЕЦІ Я люблю ходити до бібліотеки. У мене є формуляр в абонементі. Мені подобається читати українські народні казки. Ці книги можна читати вдома. А в читальному залі мені цікаво роздивлятися і читати журнали. Також я цікавлюся новими книжками, що є на стелажах. Беру книги з полиці обережно, щоб інші книжки не впали на підлогу. Мій улюблений герой — Котигорошко. 6. Перевірка записаних робіт. Виправлення мовних помилок 7. Робота над прислів'ями — Складіть прислів'я. Поясніть їх зміст. Книга — міст у усе знати. Книгу читай, світ знань. Книгу читати — розуму набирай. 8. Хвилинка поезії Читають учні, які вивчили ці рядки напам'ять. 1-й учень Як краплин у Дніпрі, Як зірок угорі. Як листви на гіллі — Стільки книг на землі! Є легкі і важкі. На полицях, в столі — Наші друзі книжки. О. Пархоменко 2-й учень В мене є книжок багато — І новенькі, і старі. Я піду до школи з татом. Всі книжки віддам сестрі. Хай вона сама читає Про Лисичку й Журавля, Хай вона тепер узнає, Як багато знаю я. П. Воронько VI. Підсумок уроку. Укр. мова 2 клас. Складання розповіді — Де ми сьогодні побували? Що вчилися робити? — Як слід ставитися до книжок? — Що ви порадите своїм молодшим сестрам, братам, друзям? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Відвідайте бібліотеку і поцікавтеся, які нові книги для молодших школярів там з'явилися. | |