укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Лютий » 27 » Укр. мова 2 клас. Урок 115. Що ми знаємо про речення
13:50
Укр. мова 2 клас. Урок 115. Що ми знаємо про речення

Укр. мова 2 клас. Урок 115. Що ми знаємо про речення

Мета: повторити вивчений матеріал про речення; вдосконалювати вміння розрізняти на слух завершене і незавершене речення, виділяти окремі речення у висловлюванні, визначати кількість речень у тексті, дотримуватися розстановки розділових знаків у кінці речень, поширювати речення словами за поданими питаннями; виховувати уважність.

Хід уроку Укр. мова 2 клас. Що ми знаємо про речення
I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Каліграфічна хвилинка
Ди ва ил им дм пр ме ви че
2.    Словникова робота
Диван килим предмет черевики
— На які питання відповідають записані слова?
Гро «Склади слово»
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про речення, вдосконалюватимемо вміння відтворювати та складати речення.
IV.   УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 
1.    Робота за підручником (с. 168)
Вправа 1
— Доповніть речення.
•   Речення виражає...
•   Речення, у якому про щось розповідається, називається...
•   У кінці розповідних речень ставимо...
•   Речення, у якому про щось запитується, називається...
•   Речення, у якому висловлюється спонукання до дії, називається...
•   У кінці спонукального речення може стояти...
•   Головні слова в реченні відповідають на питання...
•   Установити зв'язок слів у реченні допоможуть...
Вправа 2
— Прочитайте текст. Дайте відповідь на питання, що є у тексті.
— Спишіть текст. У перших трьох реченнях підкресліть головні слова.
— Прочитайте спочатку питальне, а потім окличне речення.
Гра «П'яте "зайве"» 
гай                        шати
пуща                     вбрання
діброва                 одяг
чай                       свято
ліс                        убрання
Вправа З
— Прочитайте початок казки. Як вона називається?
— Допишіть героїв казки «Рукавичка». Придумайте нову кінцівку казки.
Фізкультхвилинка
2.     Гра «Скільки речень?»
— Скільки речень ви почули? (Учні показують на віялах.)
•   Весною ми пішли до лісу. Там кожне дерево співало свою пісню.
•   У носатого Івана одежина дерев'яна. Він у чистім полі ходить і по ньому носом водить.
•   Поблискують черешеньки в листі зелененькім. Черешеньки ваблять очі діточкам маленьким.
—  Повторіть останнє речення. Запишіть його. Підкресліть букви, що позначають м'які приголосні звуки.
3.     Гра «Так чи ні?»
— Що з того, що ви почули, є реченням, а що — ні? (Учні говорять: «так» чи «ні»).
Малята готуються до свята. Вони зібрались у дитячому... Тарасик запросив на свято маму. Мама пошила йому нову...
4.     Гра «Обери речення»
— Прочитайте. Підкресліть речення. Поставте потрібний розділовий знак. Цікаво спостерігати за ось прилетів до старого дуба дятел
Діти бережіть книгу
А ти допомагати своїм батькам на дворі лютував
Вербі, діти, на, повісили, шпаківню
— Як перебудувати інші записи, щоб скласти речення?
5.     Поширення речень за питаннями
Петрик пасе (де? ... (на лузі) (кого?)... (гусей, теля, козу, корову, овець).
V. Підсумок уроку. Укр. мова 2 клас. Що ми знаємо про речення
— Що ми називаємо реченням?
— Складіть речення, щоб у ньому були слова:
1)  мама; спекла;
2)  тато; намолов;
3)  бабуся; рукавички.
— Складіть речення про те:
1)  що можна побачити на небі;
2)  що можна почути на концерті;
3)  за чим спостерігають на стадіоні.