09:37 Укр. мова 2 клас. Урок 36. Подовжені м'які приголосні звуки | |
Укр. мова 2 клас. Урок 36. Подовжені м'які приголосні звукиМета: закріпити вивчений матеріал про подовжені м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати турботливе ставлення до птахів. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Хвилинка каліграфи Жжя ння ття Узбережжя насіння латаття 2. Вправи на повторення — Побудуйте речення з кожної групи слів. Підкресліть буквосполучення ьо. 1) Льону, кольору, квітки, синього. 2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять. — Прочитайте загадку. Відгадку запишіть. Запишіть звукову модель слова-відгадки. На вазі не зважиш, на базарі не купиш. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми закріпимо ваші знання про подовжені м'які приголосні звуки та написання слів із ними. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 51-52) Вправа 1 — Прочитайте вірш. З яких слів утворилося виділене слово? — Спишіть вірш, у підкреслених словах вимовте звуки, назвіть букви. — Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів. Вправа 2 — Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається? — Спишіть текст, уставляючи пропущені букви. — Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова. Вправа З — Прочитайте текст. Яка головна думка цього твору? — Спишіть перший абзац. — Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова. — Розгляньте малюнки. Усно складіть кінцівку розповіді. 2. Фізкультхвилинка Станем в коло, дітвора, Дітвора, дітвора. Відпочити вже пора. Нам пора, нам пора. Станем в коло й покружляєм. Покружляєм, покружляєм. Зупинились й поплескаєм. Поплескаєм, поплескаєм. Тупаємо ніжками. Мов йдемо доріжками. Наче зайчики, йдемо, Ідемо ми, ідемо. Поплигали, поскакали І за парти посідали. V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Самодиктант — Запишіть слова, поділяючи їх для переносу. Взуття, життя, обличчя, узлісся. 2. Гра «Утвори пару» — З'єднайте слово і його ознаку. Ящірка щасливий щітка прудка ДРУГ нова день щирий — Яка буква, що позначає два звуки, зустрічається у кожному словосполученні? — Які ще букви можуть позначати два звуки? Наведіть приклади. — Поставте наголос у словах-ознаках. VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Оцініть свою роботу. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 52, вправа 3. — Запишіть кінцівку розповіді. | |