Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Укр. мова 2 клас. Урок 36. Подовжені м'які приголосні звуки
09:37
Укр. мова 2 клас. Урок 36. Подовжені м'які приголосні звуки

Укр. мова 2 клас. Урок 36. Подовжені м'які приголосні звуки 


Мета: закріпити вивчений матеріал про подовжені м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати турботливе ставлення до птахів.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Хвилинка каліграфи
Жжя ння ття
Узбережжя насіння латаття
2.     Вправи на повторення
— Побудуйте речення з кожної групи слів. Підкресліть буквосполучення ьо.
1) Льону, кольору, квітки, синього.
2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять.
—  Прочитайте загадку.  Відгадку запишіть. Запишіть звукову модель слова-відгадки.
На вазі не зважиш, на базарі не купиш.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми закріпимо ваші знання про подовжені м'які приголосні звуки та написання слів із ними.
IV.   ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
1.    Робота за підручником (с. 51-52)
Вправа 1
— Прочитайте вірш. З яких слів утворилося виділене слово?
— Спишіть вірш, у підкреслених словах вимовте звуки, назвіть букви.
— Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів.
Вправа 2
— Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається?
— Спишіть текст, уставляючи пропущені букви.
— Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова.
Вправа З
— Прочитайте текст. Яка головна думка цього твору?
— Спишіть перший абзац.
— Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.
— Розгляньте малюнки. Усно складіть кінцівку розповіді.
2.    Фізкультхвилинка
Станем в коло, дітвора, 
Дітвора, дітвора.
Відпочити вже пора. 
Нам пора, нам пора.
Станем в коло й покружляєм. 
Покружляєм, покружляєм.
Зупинились й поплескаєм. 
Поплескаєм, поплескаєм.
Тупаємо ніжками. 
Мов йдемо доріжками.
Наче зайчики, йдемо, 
Ідемо ми, ідемо.
Поплигали, поскакали 
І за парти посідали.
V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.    Самодиктант
— Запишіть слова, поділяючи їх для переносу. Взуття, життя, обличчя, узлісся.
2.    Гра «Утвори пару»
— З'єднайте слово і його ознаку.
Ящірка щасливий
щітка прудка
ДРУГ нова
день щирий
— Яка буква, що позначає два звуки, зустрічається у кожному словосполученні?
— Які ще букви можуть позначати два звуки? Наведіть приклади.
— Поставте наголос у словах-ознаках.
VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чого навчалися на уроці?
— Оцініть свою роботу.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 52, вправа 3.
— Запишіть кінцівку розповіді.